| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 juni 2003 Locatie: Nijlen
| Ik ga morgen of overmorgen eindelijk een nieuw mobo aanschaffen, kan ik mijn 2000+ aiuhb 0314 eens echt gaan testen. Zou ik voor een abit nf7s of epox 8rda+ gaan? Belangrijk is ook dat mijn swiftech heatsink er op patst. Ik heb eens da abitmobo gecheckt in de shop en ik had ni echt veel plek met die nb cooler met fan, die ik toch vervang door mijn zalman coolerke.
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Heeft die abit eigenlijk gaten om mijn swiftech heatsink in wast te vijzen? Want op het picke te zien blijkbaar niet... Da zou heel rot zijn, heb ik die swiftech heatsink voor niks gekocht. Als die epox er wel heeft, ga ik daarvoor!
__________________ You know where it ends, It usually depends on where you start. See ya |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| nee die abit heeft er geen sorry overheen gelezen, ik duw mijn thermalright slk900 er toch op, die heeft geen gaten nodig ![]() maar dan kijk ik ff voor je of die epox t wel heeft [edit] de epox 8rda+ heeft ze wel, de 8rda3+ staat niet op de epox website :s [/edit] |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Wat bedoel je met dan duw ik mijn slk900 er wel op? Ik ga dan maar en aero 7+ kopen, of ik gebruik gewoon mijn volcano 9 op volle toeren!
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ja met de klopboor? Da ga ik toch ni doen, stel dat ik enkle verbindingen verneuk? Ik zal wel een xdream, aero 7+ ofzo kopen, of ik test gewoon verder met mijn volcano 9...
| | |
| | #9 (permalink) |
| Raar dat er in een review gezegd werd dat mounting holes ontbraken...en op de pic geen holes te zien zijn, geen hol van waar dus! Thanks! Ik ga toch de abit halen, met of zonder gaten, ze kunnen mijn gat kussen.
| | |
| | #10 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De eerste versie van de Abit NF7-S had geen gaten rond de socket, maar Rev 2.0 heeft ze wel. Ik zou voor de Abit gaan als ik jou was (of je neemt mijn 8RDA+ over zodat ik een NF7-S kan kopen )
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 april 2003 Locatie: Haarlem
| Volgens het plaatje op de Abit site zitten er wel degelijk gaatjes in je plankje: http://202.168.194.118/abit/upload/p...NF7-S_pic6.jpg Heb trouwens in reviews gelezen dat de snelheid van de 8RDA+ en de NF7-S al erg dicht bij elkaar lag. Dat betekent dat de 8RDA3+ de Abit er waarschijnlijk net uittrekt. Verder vonden ze de voltage instellingen bij Abit een beetje beperkt. Je kon niet onwijs veel volt op bepaalde onderdelen zetten. Puur wat ik gelezen en van horen zeggen heb dus. Allebei hoe dan ook prachtbordjes, licht niet zo gek ver uit elkaar. Ikzelf ga voor de 8RDA3+, als ik mijn huidige mobo een beetje leuk kan verkopen. Of misschien wel koffer, maar dat wordt denk ik wat te begrotelijk.
__________________ AMD Athlon 2100+ @ 1900 mHz | 1024 MB DDR | Nvidia GF 4600 Ti | 5.1 surround | 200 GB 7200 RPM 8 MB | Levicom 550 watt | Lian-Li PC 61 black |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Holland
| Citaat:
Abit heeft ze voor de cpu en voor de NB...dus. Ik heb gestemd op Abit, Abit is eenmaal het beste nu, je komt nog verder met overclocken hij is zeer stabiel en leverd veel spulletjes mee ![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuw moederbord en processor nodig, advies | newbie252 | Hardware Junkies | 8 | 25-12-2006 12:37 |
| Nieuw moederbord, beetje hulp? ;) | Misterbanks | Hardware Junkies | 1 | 23-10-2006 11:40 |
| dual core op een nieuw moederbord?? | stonestrong | Hardware Junkies | 3 | 1-09-2005 19:53 |
| nieuw moederbord + processor | cuda | Hardware Junkies | 6 | 21-02-2004 15:04 |