| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Op me eigen
| Ik ben net de hele middag bezig geweest om een Zalman heatsink op mijn northbridge chipset te zetten. Ik moest me hele moederbord uit de kast schroeven voordat ik erbij kon. Maar goed, ik uiteindelijk klaar, de hele bliksemse boel weer in die kast geschroefd, stroom erop, een druk op de powerknop...en wachten....en nog meer wachten....en ik wacht nog even. Maar na die 6 spannende piepjes die ik nu in het begin hoorde (en die eerst niet te horen waren) gebeurd er zegmaar...niets. Ik heb al in mijn mobo(Asus A7V266) boekje gekeken of ik daar kon vinden wat die piepjes (1 lange dan 5 korte) betekenen. Maar helaas, niets te vinden. Word de chipset dan misschien toch te warm, of is er iets anders mis?
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| 6 lange piepjes is volgens mij het geheugen. Heb je wel beeld ?
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| owja ff overheen gelezen ik heb dat ook ooit is gehad 1 x lang en dan snel 5 piepjes achter elkaar. Maar dat was toen met een 468, ik weet zoniet meer wat er mis was. Maar FonS krijg je beeld of niet ??? zo nee check dan je geheugen en Cpu
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
En ik heb niet aan mijn CPU gezeten, dus daar kan het niet aan liggen, denk ik.
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Ik ben dan wel niet een verschrikkelijke techneut, maar dat heb ik nog wel onthouden ![]()
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Woei!, Ik heb het gevonden. Had te maken met de videokaart. >/ Er zat wat stof in het slot, dus voorzichtig met de stofzuiger in de weer en tada, hij doet het weer.
__________________ Met een hamer en duct-tape past alles. |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC te warm??? | Evoluzione | Cooling & OC Junkies | 9 | 10-07-2006 22:07 |
| vga kaart te warm ? of niet ? | montana | Cooling & OC Junkies | 4 | 31-03-2006 15:50 |
| pc te warm ? | Addict156 | Cooling & OC Junkies | 15 | 3-05-2005 18:35 |
| Mijn pc word warm van mij! | Kloef | Cooling & OC Junkies | 8 | 26-05-2004 18:00 |
| vga extreem warm? | Foxie | Hardware Junkies | 10 | 13-01-2004 00:50 |