| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Dag mensen, Ik ben hier nieuw en ik had meteen een vragje Tot hoever kan ik mn 1800+ overclocken tot ie rookt :P Ik heb een Coolermaster DPJ5 (en nog wat) cooler. Ben opzich wel een n00b op dit gebied tenminste ik weet wel wat aardig ervan maar nog nooit bij mezelf geprobeert alleen bij anderen >o Reacties graag Greetz Masterslave |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 december 2002 Locatie: Bovenkarspel (legionela Dorp)
| aan je proc versie een koeler naam hebben we niet veel je kan beter de core versie er op zetten en je temp van je proc temp is het belangrijkst als hij bijvoorbeeld al 60 graden is kan je niet veel meer ocen en je moederboard moet het ook onderstuinen .
__________________ Case Junkie For eternity *&%###&*^%......je moet je PEEP houden ik heb het gehad sterf met een PEEEP aan je PEEEEEP (censored by PO) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Ik had eerst een 1800+ palo, die kreeg ik tot 2000+, niet echt verder. (zonder voltage omhoog gooien dan.)
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Heb net ff die Tutorial gelezen over overclocken. Goede Tutorial alleen ja ben bang dat ik het zelf verknal, dat het ni meer lekker loopt enzo maar ja ik ga het wel proberen. Eerst alleen ff de FSB omhoog gooien en dan dan multiplyer maar dat komt later wel. Verder nog mensen ervaring met het overclocken van een 1800+ |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Bavel (Breda)
| sorry, als je de tutorial hebt gelezen kan niemand je verder helpen.. iedere cpu clockt anders. Gewoon proberen, en als het niet lukt vragen! maar zou je niet eerst eens aan andere koeling gaan denken? 50+gr is toch wel warm ![]()
__________________ Deze sig bestaat uit maximaal 3 regels. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Wat is een goede CPU-cooler? Zalman heeft wel goed spul hoor ik hier en daar. Maar ja die van thermalteke die Volcano 11 is ook wel goed dus ja moet iik ff kijke. Maar ja als ik mn FSB verhoog en het loopt ni lekker dan kan ik toch wel weer op de default waarde zetten in BIOS? |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 mei 2003
| Ik heb een Athlon XP 1800 @ 1624 Mhz met een FSB van 141 Ik heb toevallig ook een Coolermaster koeler, ik kan helaas de sticker niet lezen (door mijn windowkit) met xxxxxx RPM Als ik jou was gewoon proberen met kleine stapjes je FSB te verhogen.. Zit je op je max.. dan ff een poosje laten draaien +/- maand en dan nog eens wat hoger proberen.. desnoods ff met je voltage klooien. suc6 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [WC] Duron 1800 passief? | bundy | Cooling & OC Junkies | 11 | 24-10-2005 16:46 |
| OC AMD 1800+ | El' Presidente | Cooling & OC Junkies | 21 | 29-06-2004 19:12 |
| Unlocking AMD Athlon XP 1800+ | Masterslave | Cooling & OC Junkies | 7 | 20-06-2003 14:44 |
| van 1800 naar 240o of toch niet | freakshowfreak | Hardware Junkies | 10 | 23-05-2003 19:00 |