| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Leiderdorp
| Ik heb een paar dagen geleden mijn PC overclockt. Ik had hem al van 1000 naar 1300 ik wou hem ff naar de 1500 brengen dus ik zet mijn Grote Blower er naast (de kast) en zet hem aan. Zet hem op 1500 en BAM! Hij valt uit..... Maar nu: Ik denk ik krijg weer dat blauwe scherm met allerlei foutmedlingen van het overclocke. Maar nu krijg ik een fout melding van mijn hardeschijf en dat is het volgende. Fout bij lezen van Harde Schijf. A fijn ik denk mijn harde schijf is kapot dus ik koop een nieuwe met 60GB. Alles doet het start goed op. Maar bij het installeren van Windows XP professional is die MEgaaa traaaag! 1 minuut daar is echt 40 Min! Het installere is nu nog niet klaar en het is al 21:46 en ik ben begonnen om 15:44!!!! Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen want met zo´n trage PC werken lijkt mij echt niet leuk!!!! |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 april 2003 Locatie: C:\>
| Citaat:
over ram timings: http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/562830 (dankuwel tweakers.net) Een paar vraagjes: oem's overclocken? leuk.. wat voor processor was het want een "1000" zecht mij niets. Hoe heb je overclockt? Welk programma heb je gebruikt? Soft fsb? welke PPL (puls generator) heb je dan gebruikt?
__________________ www.overclockers.nl | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| [MODBREAK] Ik verplaats deze ook ff naar overclocking, omdat het hier toch om een probleem met overclocking gaat Your friendly neighbourhood Moderator Fleppuhstein [/MODBREAK]
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
| Je hebt overklokt in CPU Cool... Dat geeft ons nog te weinig info.. Wat wij allemaal willen weten om je te kunnen helpen : - Welke processor gebruik je (Pentium3, Pentium4, AMD Athlon Thunderbird, Palomino ??) - Welke Frontside Bus heb je gebruikt ? ( Ik zou zeggen 150Mhz..) Het is nl mogelijk dat hetvolgende is gebeurd : - Je Level1/Level2 cache is kapot (in de processor) - Je moederbord is niet lekker meer (niet zo vreemd als je gaat overklokken met een OEM bordje) - Je PCI kaarten konden de verhoogde FSB niet aan... |
|
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Bavel (Breda)
| wel chillen, lekker softwarematig overclocken en dan terug naar HP.. hij doet het ni En een HDD kan wel degelijk dood door verkeerde ramtimings!, Mr. Stallone wees ons daar op de frontpage van overclockers.nl op!
__________________ Deze sig bestaat uit maximaal 3 regels. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Laren NH
| Lijkt mij niet... Niet dood, na een format weer goed... Door de hoge clockcycle dat de data corrupted raakt, maar na een format kan alles weer op z`n gangetje gaan.
__________________ Get Hosted! - Co-Location & Dedicated serverdiensten |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Tempratuur van aux 120 C na overclocking | monty-007 | Cooling & OC Junkies | 11 | 17-06-2005 12:39 |
| Sunbeam Overclocking Kit | Ice T | News & Review Junkies | 11 | 29-03-2004 19:42 |
| overclocking... help nodig | Bish | Cooling & OC Junkies | 12 | 7-02-2004 16:20 |