| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Wat denken jullie hier nou over, zijn de DUT3C met hun lage voltage beter te oc'en dan de DLT3C of vindt jij het juist andersom? Ik heb er zelf nl. nog geen, dus ik wil ff weten wat jullie er van vinden. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 mei 2003 Locatie: Bavel (Breda)
| De DUT3C loopt op 1.6v (mijne is binnen )De DLT.. loopt op 1.5v In principe is de dlt dus beter te oc-en... maar dan moet je wel een goede week enz hebben. Ik denk dat het niet veel uitmaakt, zolang je processor maar tussen week 2 en week 12 zit en geen 28 of 26 stepping heeft, liever een 27 of 25 stepping, die ocen over het algemeen iets beter.
__________________ Deze sig bestaat uit maximaal 3 regels. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| DLT3C is beter te OC'en omdat ie minder volt nodig heeft om toch nog op de standaardsnelheid te lopen en kun je er dus meer volts er doorheen gooien en dus ook een hoger overclok halen. btw, de rest doet er ook nog toe hoor, waffer nummer, week nummer enz enz |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| Citaat:
en de DLT in een andere. mischien als je die 2 CPU's omwisseld komt de DLT hoger omdat ie dan in een mobo zit dat veel beter geschikt is voor OC'en | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
| Nee, de DUT zit nu op het ECS bordje... de DLT zit op de EPOX... Zodra ik mijn nieuwe voeding heb (Een echte Antec TrueControl 550Watt) dan kunnen we gaan kijken hoe deze twee processoren ECHT kunnen vlammen... DUT heb ik al getest op het EPOX bordje, alleen mijn huidige voeding trekt het niet... |
|
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 12 maart 2003 Locatie: Zwolle
| Citaat:
Epox is veeeeeeeeeeeeeel beter met overclocken dan ECS. ECS heeft van die hardstikke leuke, maar totaal on-overclockbare mobo's Epox daarentegen, produceert mobo's met de reputatie dat ze super-overclockers zijn. | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Poll | Spike | CaseJunkies Support en Feedback | 0 | 21-04-2005 16:58 |
| [Bug] Poll / Zoeken | icezAz | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 26-02-2004 16:51 |
| Pc poll | Hardware Junkies | 2 | 20-10-2003 21:31 | |
| Sneak Peek: Server Kassie | Update Xtra Pix added!! | The_Resetter | Casemod Junkies | 34 | 19-03-2003 18:42 |