| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Ik sta op het punt een tweetal casefans aan te schaffen voor mijn compie. Gaarne even jullie mening over de kwaliteit van deze fans. ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Grootte? cfm? rpm? typenummer? Als je niets geeft kan ik je weinig adviseren. Ik zou zeggen vergelijk ze met papst en delta fans, dan kun je zien welke prestaties het prijsverschil je opleverd.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als het de Crystal Blue LED fans zijn, is mijn advies: doe het niet! Ze zijn behoorlijk stil, maar hebben een matige airflow en de knipperende LED's zijn ontzettend irritant en verlichten de fan niet goed. Beter kan je een Antec/Sunbeam/whatever fan nemen met 3 of 4 LED's in de buitenkant, die zijn veel mooier en hebben bovendien een veel betere airflow. Het geluid is echter ook luider. ![]() Goed ![]() Slecht
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 oktober 2002
| Gehieme tip: Noiseblocker casefans. Ze komen binnenkort hier in de review: transparatne case, blauw transparante bladen, standaard geleverd met een potmeter met een mooie alu draaiknop, er zijn 3 types: S1-S2-S3 van zeer stil tot iets luider afhankelijk van de cfm's die er geblazenmoeten worden, er draait nu een S# op mijn zalman waaier en echt superstil! ![]() Ik ben momenteel in onderhandeling met www.verysilent.com en verwacht binnenkort een inkoopaktie met daarin deze fans en plexiguards tegen scherpe prijzen! Sjek de specs ff op hun site! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Sorrie >( maar het zijn dus deze: Specificaties Materiaal: Kunststof transparant Afmetingen fan: 80 x 80 x 25mm Vermogen: 2 Watt Toerental: 2500 RPM. Geluid: 27,85 dBA Airflow: 32,4 CFM Aansluiting: 3-pin molex Spanning: 12 Volt Deze fan is dezelfde als die op de AK-824 CPUkoeler zit, de fan is van transparant blauw kunststof is gemaakt. Akasa gaat echter nog een stukje verder, wanneer de fan draait branden vier blauwe LEDs die als functioneringscontrole dienen en daarnaast ook nog eens voor een zeer fraai effect zorgen, deze LEDs zijn in de hoeken van de fan verwerkt. ps bedankt alvast
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2003
| Ik vin zelf de titan aluminium erg mooi. Blazen goed, en zijn voor hun 3000rpm erg stil. En prijs is ook dik in orde slechts 8.50 ofzoiets bij perfect-systems.nl, gewoon de goedkoopste. Als je ze toch aan een fanbusje hangt, dan kun je net zo goed zonder zo'n potmetertje. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Casefans... wat is nu stil? | geek-style joris | Cooling & OC Junkies | 10 | 23-05-2006 19:42 |
| 2520 mm Casefans in de review | Hellfish | Frontpage Discussie Forum | 3 | 8-05-2004 12:06 |