| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 januari 2003 Locatie: nl--->zuid-hol.--->noordwijkerhout
| dus ff voor alle duidelijkheid, ik heb namelijk hier alle onderdelen voor een wc systeem, demiwater met water-wetter van bijv. een waterbedden zaak. nu zag ik bij oc-shop ook water-wetter alleen hier werd m`n water rood van en dit wil ik juist niet aangezien ik een gele drap heb gekocht dat dus het water geel van kleur maakt en algen/bacterien tegengaat. dus bestaat er water-wetter zonder kleur of geel? |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
|
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #19 (permalink) |
| mij word meer duidelijk dat dit corrosie tegen gaat. er staat wel in het vaag : 1:3 (concentraat : gedestilleerd water), Deze verhouding zorgt ervoor dat je ongeveer 1 liter koelwater hebt na vermenging. hiermee bedoelen ze dus volgens jullie dat het het wateropp. vergroot? |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Amsterdam
| Wat ik mij nou eigenlijk afvraag, aangezien ik mij ook op het terrein van WC wil gaan begeven, is hoe je je systeem nou eigenlijk leegmaakt ? Dus hoe haal je je koelwater uit je WC als je die wilt vervangen door nieuw water. |
| | |
| | #21 (permalink) | ||
| Citaat:
Water-wetter is niets anders dan een middeltje om je systeem schoon te houden, zonder dat je aan koelprestaties verliest. Citaat:
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 | ||
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
| |
| | |
| | #23 (permalink) |
| hiermee bedoelen ze dus volgens jullie dat het het wateropp. vergroot?[/quote]Ik denk dat ze bedoelen dat na het vemengen in de aangegeven verhouding je een liter koelvloeistof hebt. Water-wetter is niets anders dan een middeltje om je systeem schoon te houden, zonder dat je aan koelprestaties verliest. WaterWetter Redline-Oil Coolant Doubles the wetting ability of water Improves heat transfer dus helpt wel degelijk om het water meer te laten opnemen. nu nog ff opzoek naar gewoon waterwetter en niet RED... |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Nogmaals: Citaat:
.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 | |
| | |
| | #25 (permalink) | ||
| Citaat:
hoop ut ![]() | ||
| | |
| | #26 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Dat Klax-spul is geen Water-Wetter, aangezien Water-Wetter een merknaam van Redline Oil is. Het heeft dus niet precies de zelfde eigenschappen als Water-Wetter, of het de warmte-opname verbetert durf ik dus niet met zekerheid te zeggen. Misschien kan je deze vraag naar XXLCases mailen?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
anders kijken bij waterbedden zaken, daar hadde ze het ook over. | |
| | |
| | #28 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Citaat:
[/quote]ok dat Klax CorrosieProtect 250ml is ook water opp. vergerotend en tranceparant, precies wat ik zocht dus, meteen besteld :P | |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 december 2002 Locatie: Kinderland PWNAGE !! :P
| Citaat:
Het is een antie corrosie vloeistof daarnaast verbeterd het de warmte geleiding
__________________ Gij zult niet stelen, de overheid duldt geen concurrentie Foto meuk op Resetter.nl | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Mening over setup | marc89 | Hardware Junkies | 7 | 27-02-2007 19:39 |
| WC setup... vraagjes | JVDE | Cooling & OC Junkies | 7 | 4-11-2006 15:39 |
| Heb nieuwe videokaart nodig ^^ en heb advies nodig... | Valkyrie | Hardware Junkies | 2 | 1-10-2006 13:10 |
| WC Setup | Boogiman | Cooling & OC Junkies | 8 | 25-04-2004 15:52 |
| [wc-setup vraag] zelf wc-setup samenstellen | Tony Montana | Cooling & OC Junkies | 5 | 3-04-2004 18:40 |