| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: Duckstad
| Ik heb een P4 2.8, op een asus P4T533-c in een lian-li PC-60 kast dus niet zo heel veel ruimte. Standaard gebruik ik nu de intel boxed koeler. Ik zou graag een andere koeler gebruiken die de temp een paar graden lager maakt. Ik zie jullie denken Zalman, jaja hele mooie koeler maar in het kader van ruimte gebrek wil ik deze eigenlijk niet gebruiken, bovendien wil ik op mijn Asus 8460 al gebruik gaan maken van de heatpipe van zalman, en dan blijft er nog minder ruimte over. Wie heeft er een alternatief voor een zeer goede aktieve koeler voor mijn P4? ![]()
__________________ To catch me, you gotta be fast...To find me, you gotta be smart... But 2 be me.......... damn you must be kidding !!! |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #3 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
ff googlen help vaak ook wel ![]() | ||
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Citaat:
Als je ruimte wil besparen is WC dus ook geen optie. Kijk eens wat rond op sites van zalman, coolermaster, thermaltake , enz.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 | |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Lijkt me overigens niet echt een optie omdat het verschrikkelijk duur is en bovendien veel plek in beslag neemt (20 cm onder je kast)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| GPU koeler voor X1600 Pro | Jensn | Cooling & OC Junkies | 1 | 9-06-2006 20:39 |
| Beste CPU koeler voor AMD Athlon | Xato | Cooling & OC Junkies | 2 | 4-02-2005 14:11 |
| Jetart JAK802A CPU koeler voor AMD Athlon 64 processors | defecto | News & Review Junkies | 24 | 7-03-2004 20:45 |