| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 maart 2003 Locatie: Drachten
| Ik ben er zat van zit achter me PC en enige wat er onder mn bureau vandaankomt is ZOOOOOOEEEEEEEEEEEEEM GRRR hup me kast los. Ik steek nu mn vinger (ja toen ik niet typte) in de cooler van mn 9700Pro. Tjak hij staat stil he geen geluid meer in mn kast mooi dat moeten we op zien te lossen. Ok oplossing: 1 - Watercooling dan moet ik gelijk alles uitvoeren, das veel geld. 2 - Zalman Z80A-HP leuk maar kan ik mn memmory op de kaart moeilijk passive coolen ivm. met de ruimte die er over blijft tussen de zalman en de kaart. (nog van plan nog niet gedaan) 3 - Andere cooler ??? maar welke. Wat zijn de ideeën ? Heb geen groot budget, de belasting krijgt ook geld van mij ![]() (Tjah dat heb je soms )Hopelijk een cool mod idee ![]() btw ik heb een Thermaltake Xaser II er zit een casefan in het raam die op de videokaart blaast voor een beetje active cooling (LOW SPEED) |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 februari 2003
| Misschien iets volgens dit principe in elkaar flansen? Zeker in combinatie met een fanadapter zoals al genoemd in het commentaar zou het wel eens kunnen werken....
__________________ Alles is al eens gedaan. Maar nog niet door mij. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2003 Locatie: C:\>
| k heb een sapphire 9700np, identiek aan de build by ati 9700 pro. aan de kant van de core past het makkelijk, maar aan de achterkant zul je de sinks wat kleiner moeten houden, dat is natuurlijk niet echt n probleem. het kan zeker: ![]() Zalman ZM80A-HP - VGA Heatpipe Cooler & Sapphire Atlantis Radeon 9700 PRO Ultimate Edition http://www.tomshardware.com/graphic/...zalman-05.html standaard ATI reference model(alleen andere kleur) met geheugenkoeling en ZM80A-HP erop, dus het is te maken.
__________________ www.overclockers.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Radeon 9700 | CaseModXXL | Software Junkies | 6 | 14-05-2004 03:38 |
| All In Wonder 9700 Pro TV Caption Prob's | Strakke-Wappie | Hardware Junkies | 4 | 3-03-2004 21:26 |
| Vmod Radeon 9700 | Willy | Elektronica Junkies | 6 | 7-10-2003 18:56 |
| Weg met een lawaaige Radeon 9700 Pro | Sebas | Cooling & OC Junkies | 20 | 8-06-2003 17:46 |