| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2008 Locatie: Eindhoven
| Yo peepz, Een vraag omtrent waterkoeling: Weet iemand iets om de koelvloeistof UVreactive te maken, dat hij wit oplicht? Ik wil de koelslangen namelijk sleeven met Tubular Crin http://www.amaltheasattic.com/images/crincolors.jpg en het lijkt me mooi als deze van binnenuit wordt belicht. Of heeft iemand andere ideeën daarvoor? Laat het mij weten! Als ik deze verkeerd heb geplaatst, sorry... - Reginas |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Er bestaan middeltjes die je aan je koelvloeistof kan toevoegen waardoor het UV-reactive wordt. Maar volgens mij is dit niet in het wit mogelijk. Veel voorkomende kleuren zijn blauw, groen en rood ofzo. Dit is een voorbeeldje van zo'n middeltje: Linkje |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Je bedoelt echt een witte vloeistof, die reageert met uv-licht. Lijkt me niet dat das bestaat ![]() Er bestaan wel andere kleuren(toevoeging bij je koelvloeistof) die uv reageren, bijv. Blauw, Geel, Rood, enzelfs zwart. Klik, naar de site En anders hier even kijken ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Koelvloeistof en anti-alge | ObliviA | Cooling & OC Junkies | 8 | 29-07-2006 14:44 |
| Danger Den MCT-5 en MCT-40 koelvloeistof | Ragon | News & Review Junkies | 1 | 25-01-2005 20:55 |
| Koelvloeistof | bytework | Cooling & OC Junkies | 7 | 8-03-2004 16:12 |