| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| De volgorde van aansluiten is Reservoir -> Pomp -> Rad -> CPU -> NB -> VGA -> terug naar reservoir. Je kan eventueel de volgorde van de NB en de VGA omdraaien. Ligt eraan hoe warm ze allebei worden...een overclockte Radeon wordt warmer dan een niet overclockte NB en vice versa. Als beginneling in de WC is het het gemakkelijkste om een kompleet setje te kopen. Dan heb je alle spulletjes bij elkaar en alles past op elkaar. Freezing Hardware en XXL hebben allebei beginnerssetjes. Als je echter serieus wil gaan beginnen kan je ook beginnen met een goed CPU blok (Swiftech, DD, Klax), een Eheim pomp en een Black Ice radiator. Als je dan weer wat financiele middelen hebt kan je je setup uitbreiden met een VGA koeler / Chipset koeler. BTW, de nieuwe Pentium mobo's bevestigen de NB heatsinks/fannen met een haak/oog systeem. Normale blokken passen hier niet op. Er schijnen adapters te zijn om b.v een DD z-blok te gebruiken maar die heb ik nog niet gevonden. Succes met je setup....watercooling is only the beginning of the end of the beginning
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 maart 2003
| O.k bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb deze set gezien is dit wat ? http://www.xxlcases.nl/webshop/pd777353538.htm Of deze samenstelling Nextcool WaterCube GT3 voor AMD & P3 Nextcool WaterCube LT3, VGA & Chipset blok (2X) Black Ice Pro Radiator Zwart Nextcool Wtank Reservoir incl. pomp Siliconenslang 1 meter 10MM |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Den Haag
| ik zou als ik jou was plug en cool aansluitingen nemen, die zijn echt super makkelijk. alleen hebben de meeste winkel in nederland geen setjes met plug en cool dus moet je ze uit duitsland halen. maar dat is zowieso beter omdat de duitsers echt heel mooi watercoolings spul heeft wat in nederland niet het geval is. |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waterkoeling | somers | Cooling & OC Junkies | 1 | 14-01-2008 21:39 |
| waterkoeling | Silver_Rain | Cooling & OC Junkies | 27 | 1-08-2006 10:43 |
| Waterkoeling | PhoenixDude | Cooling & OC Junkies | 8 | 3-02-2006 11:45 |
| waterkoeling | cuda | Cooling & OC Junkies | 4 | 31-01-2004 23:39 |
| [WC] Waterkoeling set | YazooWillie | Cooling & OC Junkies | 21 | 11-07-2003 01:18 |