| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 maart 2008
| Hallo Ik ben er over aan het denken om water koeling te nemen maar heb ongeveer 100 euro. Is het beter om te wachten of een beginners setje te kopen ? als ik wat zou kopen wat adviseren jullie mij dan ? Groet Genetic |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Over het algemeen is zelf onderdelen kopen een betere oplossing, maar dus ook een stuk duurder. Dus wat dat betreft zou ik zeggen wacht even. Aan de andere kant ligt het er ff aan wat je doel is. Wil je zo ver mogelijk overclocken? of gaat het je gewoon om het feit dat je waterkoeling wilt hebben. Als dat het geval is kun je net zo goed een pre-made setje nemen. Dan is er natuurlijk ook nog de vraag wat je allemaal wilt gaan koelen? Pre-made setjes zijn namelijk vaak niet zo heel erg uitgebreid. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Waterkoeling | somers | Cooling & OC Junkies | 1 | 14-01-2008 20:39 |
| waterkoeling | Silver_Rain | Cooling & OC Junkies | 27 | 1-08-2006 09:43 |
| Waterkoeling | mark | Cooling & OC Junkies | 6 | 12-03-2004 22:19 |
| [WC] Waterkoeling set | YazooWillie | Cooling & OC Junkies | 21 | 11-07-2003 00:18 |
| Waterkoeling, wat en hoe? | squid | Cooling & OC Junkies | 22 | 18-05-2003 13:05 |