| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Wie van jullie weet wat een Z-blokje is? Krijg van een computerbedrijf een Z-blokje toegestuurd en ik weet niet wat het is. Had en een chipsetblokje besteld voor waterkoeling maar ze hebben fouten gemaakt en door alle tijd die voorbij is gegaan weten ze blijkbaar niet meer zeker wat ik besteld had en sturen ze me een Z-blokje. Ik ga ervan uit dat dit hetzelfde moet zijn, kunnen jullie bevestigen of dit hetzelfde artikel is? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 april 2003 Locatie: C:\>
|
__________________ www.overclockers.nl |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Wâldpiek - Burgum
| Citaat:
En Erazer heeft hem dus ook, die foto is namelijk van zijn systeem (wat btw bijna hetzelfde is als de mijne) | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| dat zijn DE chipset waterkoelblokjes van dangerden... doorzichtige bovenkant dus zien er gewoon super uit btw: wie heeft er ook n maze3? :P
__________________ www.overclockers.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Ik heb een 'Tha Mafkees' Maze 3-kloon en krijg ook nog chipset- en GPU-blok van hem binnenkort ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
![]() btw: er zijn hier meer WC setup's als op overclockers.nl :P
__________________ www.overclockers.nl | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| YeeY Home made WC blokje | The_Resetter | Casemod Junkies | 34 | 19-02-2004 13:52 |
| Waarvoor dient het p4 blokje? | jrbuurke | Hardware Junkies | 6 | 28-01-2004 19:45 |
| Blokje past niet goed | Raptor | Cooling & OC Junkies | 28 | 24-10-2003 20:04 |
| Koperen WC blokje GESLAAGD :D | Harmpy35 | Cooling & OC Junkies | 14 | 19-03-2003 23:10 |