| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 mei 2008
| amb wat wil jij nu eingelik allemaal bewijzen door heel de tijd je pc-specs te zeggen enzo? Het is niet dat je PC zo uber is?? Je vraag gaat omtrent waterkoeling en met een budget van 200€ zal je niet al te uber koelen ook.. je blijft dan nog beter op luchtkoeling. Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening en ervaring. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2008
| Sorry, dat vid ik gewoon belachielijk wat je zegt. Waterkoeling is altijd beter als luchtkoeling. Waterkoeling is effectiever. Lucht kun je niet richten richting een bepaald onderdeel zonder het uitzicht in je kast te verpesten met tubes. Maar daarmee verpest je de ariflow van je casefans wel weer. Waterkoeling gaat veel gerichter te werk, en dat merk je oook bij de temperaturen. In deze situatie is het idd niet nodig, maar je systeem wordt wel stiller en koeler.
__________________ - [CiP] Black_Cube |
| | |
|
| « Waterkoeling
|
fans » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vraagje van een beginnen de mod. | hachmang | Casemod Junkies | 0 | 29-11-2006 20:20 |
| hoe moet ik beginnen??? | case_goth_ | Casemod Junkies | 29 | 25-05-2006 11:41 |
| Hoe beginnen met een bierkrat | dirkjan | Casemod Junkies | 2 | 20-04-2006 17:57 |
| Waar te beginnen. | Foxy | Casemod Junkies | 6 | 31-01-2005 13:48 |
| [WC] Hoe ermee te beginnen? | sOlAr | Cooling & OC Junkies | 20 | 7-07-2003 15:34 |