| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Hoi! Ik ben momenteel mijn waterkoeling aan het bouwen en vroeg me af of een 240 mm radiator genoeg zou zijn voor de volgende dingen: 2 hardeschijven, 4 Ramlatjes ( OCZ FLEX), mosfets, NB, SB? Of gaat tie dat niet trekken? Ik heb ook nog een high performance liggen, GTX 240, zou ik daarmee 2 GPU's kunnen waterkoelen? |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| CPU word al gekoeld, maar met 1/2 inch tubing heb ik een helemaal aparte loop voor. Ruimte heb ik genoeg in mijn kast.Maar ik had gelezen dat de evga 780 I een heethoofdje is, dus ik dacht, laat ik mn NB, SB, pwm ook ngs waterkoelen! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Het is ook wel een heethoofd, maar alsnog niet te vergelijken met een CPU of videokaart qua warmteproductie ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: plattelandse slaapkamer ruftlucht |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Koelen van Hd's met waterkoeling. | modder.exe | Cooling & OC Junkies | 14 | 3-06-2007 00:51 |
| 5 HD'S op 1 12 volt lijntje | YaaD | Hardware Junkies | 6 | 30-12-2005 17:10 |
| Verschil tussen HD's met 2 of 8 mb cache? | tongue_of_colicab | Hardware Junkies | 17 | 17-09-2003 13:40 |
| ervaringen Samsung HD's | Dj Tw@n | Hardware Junkies | 18 | 15-09-2003 16:23 |
| S-ATA HD's | Wabs | Hardware Junkies | 10 | 8-09-2003 22:09 |