| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 januari 2008
| Ik zou graag mijn cpu overclocken! En daarom heb ik een nieuwe koeling noding en ik dacht aan: Danger Den :: Water Cooling Kits :: Configured Kits and Specials :: Danger Den Power Kit. Nu mijn vraag is, is dit een goede set voor overclocking? alvast bedankt ps: nog ne foto van cpu-z http://img178.imageshack.us/my.php?image=gjjjkfkkkffmr7.jpg ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Om mee te beginnen, welkom op CJ. Ten tweede, voor overclocken heb je niet perse water koeling nodig. Nu is het wel zo, dat je met waterkoeling lagere temperaturen kunt halen en daarom wat verder zal kunnen overclocken. Vaak is echter een goede luchtkoeler al voldoende om redelijk te kunnen overclocken. Voor een fatsoenlijke luchtkoeler betaal je €30 tot €40, die waterkoeling die je aanwijst staat bij $170, dat is dus ongeveer €115, exclusief verzenden etc. De vraag is dus, ben je bereid om €100 extra te betalen voor een iets hogere overclock? (voor verschillen tussen watercooling en luchtgekoeld overclocken moet je maar eens kijken naar wat processor reviews) Maar om toch even je vraag te beantwoorden: Danger Den maakt geloof ik over het algemeen goed spul. Hoe goed je zal kunnen overclocken is per Processor verschillend. Deze set heeft ook een resevoir, wat opzich wel handig is, maar niet perse benodigd. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Corsair COOL Water Cooling Kit | defecto | News & Review Junkies | 6 | 30-01-2005 19:16 |
| [NP] Noise Isolator Water Cooling | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 3 | 3-12-2003 10:48 |
| Vraag...over...Water cooling | Damasda | Cooling & OC Junkies | 18 | 13-07-2003 11:28 |