| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 mei 2003 Locatie: Leiderdorp
| Ik heb bij mijn Chieftec Kast dit window gekocht... Maar nou wil ik weten hoe groot die koeler is...????? 120MM 80MM etc. Hier onder zie je een plaatje van mijn Window. Doet die het niet klik dan <a href=http://shop.freezinghardware.nl/pictures/572-604G.JPG>Hier<a/> |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Zoals ik al in 1 van je andere topics zei, je meeste topics slaan nergens op, dit had je toch MAKKELIJK zelf kunnen vinden, bijvoorbeeld op de chieftec site of andere hardware sites met modspullen.... En zo niet: Als je een beetje weet hoe een 80 mm fan eruit ziet dan weet je dat dit een 80mm is >/
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
Ik zag dat je dat plaatje van FH had, dus ik ging naar de FH site en wat stond er naast het plaatje....: Dit zijpaneel is geschikt voor het vervangen van het originele zijpaneel van de Chieftec DX-01B-D en beschikt over een 80 mm. koeler en een window, hetgeen uw PC een optische stimulans geeft. Volgens mij staat daar.... eeeh.... ff bril opzetten.... JA 80MM!!! hier staat het
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> | |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Deze gaat op slot.. met een beetje zoekwerk had je makkelijk kunnen vinden dat het een 80 mm fan is en anders had je nog een mailtje kunnen sturen naar de verkoper, de importeur of de fabrikant.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Help me met wat ideetes voor een chieftec window | Sephirothsnake | Casemod Junkies | 2 | 17-08-2007 01:40 |
| Chieftec mod :D | LightStar | Casemod Junkies | 1 | 7-12-2004 19:16 |
| Chieftec mod | Casemod Junkies | 159 | 10-09-2004 14:19 | |
| topic in CM over nw. chieftec | -PartyBoy- | CaseJunkies Support en Feedback | 7 | 8-05-2003 20:01 |
| Fan in Chieftec window | xuk | Casemod Junkies | 6 | 12-04-2003 19:08 |