| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Binnenkort ga ik mezelf een nieuwe pc aanschaffen: CPU:INTEL Q9450 RAM: OCZ Flex PC9600 DDR2 MOBO: 780i GPU: Nieuwe generatie van Gforce KOELING: Ik heb op het tweakers tweedehandsforum gelezen dat iemand daar een vapochill classic verkocht? heeft die zo dezelfde specificaties of de lightspeed? want ik kan op het internet geen foto ofzo vinden ![]() Mijn vragen: Zou ik beter DDR3 gebruiken? of nog altijd DDR2 Kan iemand mij het emailadres bezorgen van deze jongen? http://tweakers.net/aanbod/advertent...04a.html<br />[/url] |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Zozo, jij wilt er een flinke overclock doorheen gooien volgens mij :P DDR2 is tegenover DDR3 wel sneller, maar als het gaat om overclocken is DDR3 wel handiger, aangezien die stock al veel hogere snelheden hebben dan DDR2. Toch raad ik je DDR2 aan ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Dan word het DDR2 watergekoeldZou je me het mail adres van die jongen kunenn geven? Omdat ik alleen maar gmail heb kan ik me neit registreren bij tweakers ![]() Mijn doel is: 4 Ghz als gewone computer en ook dat stabiel krijgen, en soms eens benchen met CPU Z en superpi met als doel daar zeker over de 5 ghz. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Bwah, mn waterkoeling had ik al, en ook mn harde schijven worden wc ![]() Kan je me echt neit helpen met dat email adres?! desnoods geef ik je het mijne kan je dan aan die jongen zeggen dath ij contact met mij opneemt? |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2007
| Citaat:
Nog een tip om een account te maken op Tweakers gewoon aanmelden met email van je ouders, familie of iemand die een bruikbaar mail adres heeft en daarna gelijk je mail adres veranderen naar je eigen. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Of gewoon een vriendelijk mailtje sturen naar een van de mensen die daar over gaan. Maar dat terzijde. Nu weer ontopcic .
__________________ POEP IN DAS HOOFT. lang leven de nederlandscke taal. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vragen ivm PELTIER koeling. | modder.exe | Cooling & OC Junkies | 6 | 20-04-2007 15:47 |
| Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen] | Niek | Casemod Junkies | 10 | 16-10-2005 21:27 |
| ben nieuwe met casemodden en heb 2 vragen:) | Nightdemon | Area 1337 | 1 | 28-04-2004 19:36 |
| Aantal vragen voor/over nieuwe CM | the widow maker | Casemod Junkies | 14 | 11-09-2003 20:31 |
| nieuwe computer overclocken | Speedyweedy15 | Cooling & OC Junkies | 7 | 9-08-2003 10:16 |