| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 november 2007
| Hello, Ik heb een spulletje gekocht met o.a. een Intel core 2 duo Q6600. Nu zit ik met de montage in mijn maag omdat mij niet duidelijk is of ik nu wel, of niet koelpasta moet gebruiken. Als ik de handleiding zie, wordt er niet over gesproken, bij de processor (boxed) zit ook geen pasta. Wat me wel opvalt aan de cooler is dat op het koperen gedeelte wat op de cpu komt,3 brede stroken materiaal zitten ter grootte van de cpu. Wie kan mij het verlossende antwoord geven ? ik neem aan dat hier wel meer Quadcore bezitters zijn die het al gedaan hebben. Gr. Jack |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 juli 2007 Locatie: Delft
| Even je cooler afnemen met wasbenzine en een nieuw tubetje kopen.... Ik zou voor de arctic silver 5 gaan. Maar omdat koelpasta die er standaard op zit meestal prut is zou ik dat er zeker afhalen....
__________________ Als je links kijkt, zie je rechts niets Officiele droogkloot |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Wava heeft gelijk, Arctic Silver presteert beter dan die meuk die nu onder je koeler zit. Maar als je het ding vandaag nog in elkaar wil zetten, zou ik gewoon die koeler er op drukken met dat standaard spul er op. Mocht je een keer tijd en zin hebben dan kan je altijd nog je CPU en de koeler schoonmaken met wasbenzine en er andere koelpasta onder smeren.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Die 3 stroken materiaal is koelpasta wat standaard op de boxed cooler zit. Je kunt het uiteraat ook vervangen met artic silver 5.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Even verplaatst naar cooling junkies ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Asus Striker Extreme & Intel Q6600 + 4 GB 800 Mhz Ram | BooN | Cooling & OC Junkies | 11 | 11-10-2007 18:52 |
| Welke cooler voor quadcore cpu? | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 15 | 23-09-2007 19:10 |
| Q6600 of een E6850 | mudder | Hardware Junkies | 6 | 27-07-2007 16:26 |
| Vobis kast + Koeling voor processor | twisted_mind | Casemod Junkies | 5 | 23-12-2005 10:10 |
| Hoe reageert een processor zonder koeling? | Cooling & OC Junkies | 11 | 25-08-2003 10:30 | |