| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Je wilt een kast overkopen of je wilt weten wat de geschikte kast ervoor is ?? Als je een 2e hands wil kan je het beste bij recycle junkies plaatsen. Wat meer info is wel handig.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Met een beetje google, kom je een eind. En een beetje bigtower zijn zo 2 rads in te plaatsen.
__________________ Comming soon to your local ISP. VOORDEELVERPAKKING.NL |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 februari 2006 Locatie: Boerengat boven tilburg
| Inprenciepe kan in elke kast wel 2 240mm radiators, maar is er natuurlijk voor de rest geen plek :P het beste voor veel ruimte is natuurlijk een stacker of cosmos, lian li`s natuurlijk ook, of een zelfbouw kast, dan kan je buite de standaart maten gaan. Het is maar net wa jij zelf ook wilt, bij elke goede website staat bij de kast een afmeting van hoe groot en breed hij is, vanuit daar kun je beetje zelf kijken of het gaat passen, let wel op je voeding en zo.
__________________ ---Voormalig bekend als franssnarf --- Ben dyslectys euhm nee dislecties nee bedoel dyslecties srry voor het ongemak. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Even een schop richting cooling junkies ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| Zoals in wel meer mods te zien is hoeft een radiatior natuurlijk niet altijd in de boven of de onderkant te zitten. Ik geloof dat ik zelfs al ideen/uitwerkingen heb gezien waaar die naast het moederbord ofzo zat (was dat niet één van blackcrowns ontwerpen?) Aangaande stacker, deze heeft zeker voldoende ruimte boven en onder voor radiatoren. En off topic, ik zit er aan te denken mijn stacker in de verkoop te gooien voor een redelijk prijsje :P Dus bij interesse laat maar horen ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC kast kopen waar op te letten? | nightdragon | Casemod Junkies | 5 | 2-10-2006 12:39 |
| [LED] Grote hoeveelheid inkopen, waar? | NL-Sneeuw | Elektronica Junkies | 16 | 26-07-2004 22:34 |
| z-alien kast waar te koop ? | undersquad | Casemod Junkies | 10 | 24-03-2004 18:38 |
| Waar kan ik deze kast kopen??? | Ice T | Area 1337 | 1 | 2-10-2003 08:58 |
| Waar koolance 601 kast (blauw) kopen goedkoop WEBSHOP? WELKE | joost_mod | Casemod Junkies | 3 | 13-09-2003 13:47 |