Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Cooling & OC Junkies
Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 4-01-2003, 15:53   #1 (permalink)

Standaard cooler voor socket 478 procc

Ik wou eens even weten welke cooler jullie mij aan bevelen
Zat zelf te denken aan een Volcano 7 van thermaltake
Of een mooi watercooling setje maar omdat ik af en toe een lan heb dan loop ik wel te slepen met die kast dus mischien niet zo verstandig?
Kom maar op met die meningen kom maar kom maar [/url]
Spec's:intelPIV 2.53@2.81 air cooled, msi 845 pe Max2 , 512 ddr 2700,GeForce 4 ti 4200 128mb,western digital 80 gig 8mb cache,48speed fikkertje MSI,en dit alles in een bigtower chieftec dragon antraciet
The Pimp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4-01-2003, 16:55   #2 (permalink)

Standaard

Ik heb die Zalman CNPS-6500B-Cu koeler nu op mijn P4 zitten, en dat is echt een hele goeie.
De review kan je lezen onder de reviews.
Dat is echt een top koelertje, met regelunit voor de fan speed, en een 92mm fan. En koele looks ook nog... dubbel koel

En lekker zwaar! Bijna 1 Kg! Dus leuk alternatief voor WC :P
Oud 4-01-2003, 17:19   #3 (permalink)

Standaard

Echt een topcooler die BB noemd. Al zou ik zelf de A-CU kopen, die is evenzwaar, maar word aan het moederbord bevestigt met 4 schroeven, een stuk veiliger dus!
Oud 4-01-2003, 22:13   #4 (permalink)

Standaard

Of je neemt zo'n 3R Poseidon watercoolingskitje voor €99. Heb je iig een begin gemaakt met WC en ik kan je garanderen het is stil en koelt goed. Natuurlijk niet zo goed als een WC die zlef samengesteld is uit DD blokken en BlackIce radiators en zo, maar iig een stuk beter dan luchtkoeling.
Oud 5-01-2003, 01:15   #5 (permalink)

Standaard

Ga gewoon voor die Zalman CNPS6500-B, makkelijk te bevestigen met die blauwe clips, en in vergelijking tot een WC setupje veeeeeeeeeel minder onderhoud...
Oud 5-01-2003, 12:33   #6 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermanator
Ga gewoon voor die Zalman CNPS6500-B, makkelijk te bevestigen met die blauwe clips, en in vergelijking tot een WC setupje veeeeeeeeeel minder onderhoud...

NIET DOEN!!! ga voor de A, die is veel stabieler te instaleren.... de B gaat voorover hangen als je je pc een beetje beweegt...
Oud 5-01-2003, 12:49   #7 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Syzzer
Of je neemt zo'n 3R Poseidon watercoolingskitje voor €99. Heb je iig een begin gemaakt met WC en ik kan je garanderen het is stil en koelt goed. Natuurlijk niet zo goed als een WC die zlef samengesteld is uit DD blokken en BlackIce radiators en zo, maar iig een stuk beter dan luchtkoeling.
persoonlijk zou ik dat niet doen. Liever iets meer geld uitgeven voor een hi-end kitje dan weining geld voor een low-end kitje. ik zou voor die zalmann gaan of een Alpha gezien deze een goede reputatie hebben.
SiQDiZ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5-01-2003, 13:47   #8 (permalink)

Standaard

Heb op een bekende casemod site een kit gezien voor 199€ maar vraag mij inderdaad af of dit een beetje degelijk setje is .

Http://www.xxlcases.nl

en inderdaad was vandaag ff wezen kijken voor die zalman koeler maar ze hadden em neit :-(

Er was wel een zalman koeler met zo'n soort fanduct erop.

Alvast bedankt voor de reacties
Spec's:intelPIV 2.53@2.81 air cooled, msi 845 pe Max2 , 512 ddr 2700,GeForce 4 ti 4200 128mb,western digital 80 gig 8mb cache,48speed fikkertje MSI,en dit alles in een bigtower chieftec dragon antraciet
The Pimp is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
advies voor socket 478 mobo rvh Cooling & OC Junkies 2 3-04-2006 19:52
Socket 462 cooler Ragon Cooling & OC Junkies 9 16-04-2003 11:47

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.