| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Ik wou eens even weten welke cooler jullie mij aan bevelen Zat zelf te denken aan een Volcano 7 van thermaltake Of een mooi watercooling setje maar omdat ik af en toe een lan heb dan loop ik wel te slepen met die kast dus mischien niet zo verstandig?Kom maar op met die meningen kom maar kom maar [/url]
__________________ Spec's:intelPIV 2.53@2.81 air cooled, msi 845 pe Max2 , 512 ddr 2700,GeForce 4 ti 4200 128mb,western digital 80 gig 8mb cache,48speed fikkertje MSI,en dit alles in een bigtower chieftec dragon antraciet |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik heb die Zalman CNPS-6500B-Cu koeler nu op mijn P4 zitten, en dat is echt een hele goeie. De review kan je lezen onder de reviews. Dat is echt een top koelertje, met regelunit voor de fan speed, en een 92mm fan. En koele looks ook nog... dubbel koel ![]() En lekker zwaar! Bijna 1 Kg! Dus leuk alternatief voor WC :P
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Echt een topcooler die BB noemd. Al zou ik zelf de A-CU kopen, die is evenzwaar, maar word aan het moederbord bevestigt met 4 schroeven, een stuk veiliger dus!
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Of je neemt zo'n 3R Poseidon watercoolingskitje voor €99. Heb je iig een begin gemaakt met WC en ik kan je garanderen het is stil en koelt goed. Natuurlijk niet zo goed als een WC die zlef samengesteld is uit DD blokken en BlackIce radiators en zo, maar iig een stuk beter dan luchtkoeling.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| Citaat:
NIET DOEN!!! ga voor de A, die is veel stabieler te instaleren.... de B gaat voorover hangen als je je pc een beetje beweegt...
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? | |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Hoofddorp
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Masterdam
| Heb op een bekende casemod site een kit gezien voor 199€ maar vraag mij inderdaad af of dit een beetje degelijk setje is . Http://www.xxlcases.nl en inderdaad was vandaag ff wezen kijken voor die zalman koeler maar ze hadden em neit :-( Er was wel een zalman koeler met zo'n soort fanduct erop. Alvast bedankt voor de reacties
__________________ Spec's:intelPIV 2.53@2.81 air cooled, msi 845 pe Max2 , 512 ddr 2700,GeForce 4 ti 4200 128mb,western digital 80 gig 8mb cache,48speed fikkertje MSI,en dit alles in een bigtower chieftec dragon antraciet |
| | |
|
| « -
|
[OC]Amd Athlon XP Unlock Kit » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| advies voor socket 478 mobo | rvh | Cooling & OC Junkies | 2 | 3-04-2006 19:52 |
| Socket 462 cooler | Ragon | Cooling & OC Junkies | 9 | 16-04-2003 11:47 |