| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 september 2005
| Hallo Allemaal, ik ben een geregelde bezoeker van Casejunkies en heb jullie al twee keer live kunnen bewonderen op Casejunkies live. Nu ben ik zelf bezig met het bouwen van mijn nieuwe systeem alleen zit ik een beetje te tobben met de airflow. De Case is een Stacker 832, omdat ik het een geweldig oogende kast vind .Aan de voorkant heb ik twee 120 mm Intake Fans en aan de achterkant een 120 mm outtake fan. Aan de zijkant heb ik vier 140 mm fans zitten. Alleen ik heb geen idee hoe ik deze moet plaatsen. Ik heb er nu 2 outtakes en 2 intakes zitten zoals: | IN | OUT | | IN | OUT | Mijn idee was dus dat de warme lucht van de Hardeschijven op deze manier de kast weer uit zou gaan, maar mijn case staat in een buro, en zodoende zou dus de warm uitgeblazen lucht gelijk weer via de intake Fans naar binnen gaan. Kan ik nou het beste 4 intake of outtake fans van maken??? Als ik zou moeten kiezen zou ik voor outtake gaan, maar is dit verstandig? Bij Voorbaat dank ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Ik zou of proberen wat Wava zegt, of de opstelling omdraaien, dat dus rechts Intake is, en dan links outtake...
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| geluid en airflow | saihtam | Cooling & OC Junkies | 3 | 21-02-2007 15:44 |
| Airflow | NOOB | Cooling & OC Junkies | 10 | 11-07-2006 05:18 |
| Airflow | Dylan- | Cooling & OC Junkies | 10 | 9-02-2006 19:53 |
| airflow | Warheart | Cooling & OC Junkies | 16 | 6-08-2005 15:02 |
| Optimale temperatuur CPU? | xuk | Cooling & OC Junkies | 26 | 1-05-2003 21:02 |