| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 maart 2007 Locatie: breda
| hallo allemaal ik heb een hp laptop die voor mijn gevoel alteid al heel warm was maar nu in de zommer kun je er bijna een ei op bakken. Om te kijken hoe warm alles was heb ik ff een progamma gedownload en toen bleek dat de core gemideld 49 graden is hdd 35 graden en de centrale sensor(geen idee waar die zit ) 52 graden. ![]() dus ik ben op zoek gegaan naar laptop collers maar ben er nog steeds niet achter welke mijn laptop het coolst (in temp) kan maken. want gamen op laptop is al lastig maar als ie in de fik staat word het een beetje heel moelijk.(zeg maar onmogelijk ) en dan nu dus de vraag : Welke laptop cooler moet ik kopen om alles cool te houden???? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| HP Pavilion dv6132eu - AMD turion 64 X2 mobile technology TL-50 en 256KB+ 256KB L2-cache (1,6GHz) -100 GB (5400 RPM) Festplatte -1024MB DDR2 SDRAM (2 Dimm) -nVidia GeForce Go 6150 videokaart (met gedeeld geheugen) Dit staat op de doos :P |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Deze zijn wel lijp: ![]() Of deze: ![]() Revoltec levert altijd wel goed producten.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| ik heb een Compaq presario v6066 ae bijna de zelfde spec's als die van jou en de mijne heeft wel hogere temp's graka is normaal ongeveer 60 graden en soms meer lijkt mij best vrij normaal dus
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Hij wil gewoon geen zweethanden. Kan ik goed begrijpen. Echt nodig is koeling daarentegen niet. De temperatuur in je laptop is heel normaal. Het hangt van de winkel af waar je het koopt. Je zit denk ik sowieso rond de 25 euro. Die blauwe van Revoltec is hier te koop... 25 euro: Perfect Systems 26 euro: 4LAUNCH (even naar beneden scrollen) Deze is erg mooi maar ook lekker duur: ikbenstil.nl Hier zie ik er nog een van Cooler Master in de Casejunkies shop, 21 euro: CJ Dump Shop Een van Akasa voor 28 euro: Azerty Nog een van Cooler Master voor 23,40: 4LAUNCH (link werkt niet helaas, zelf ff zoeken op de site) Je kan ook zelf even zoeken. 4LAUNCH heeft veel keuze. Gewoon even koeling en notebooks aanklikken en op zoeken drukken. Hier staan er nog een paar tussen. Alle genoemde webwinkels zijn betrouwbaar. Je zou zelf ook een plaatje mdf kunnen zagen, er 2 steunen onder zetten, een paar gaten zagen en er wat fans onder schroeven. Dat zou ik persoonlijk doen, maar ja, ik ben nou eenmaal een modder. :P
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) | ||
| Citaat:
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! | ||
| | |
| | #13 (permalink) |
| denk dat deze word ziet wel lol uit en op andere site heeft ie 9 gekregen(zal wel goed zijn (3 jaargarantie) http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=75004 |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Laptop kopen | flupke | Hardware Junkies | 3 | 8-08-2006 01:47 |
| Nieuwe router kopen. Welke moet ik nou nemen? | Freakazoid | Hardware Junkies | 73 | 22-12-2003 09:08 |
| Welke cpu koeler kan ik het best kopen? | JimWest | Cooling & OC Junkies | 12 | 22-10-2003 22:10 |
| (temp) welke moet ik nu geloven ????? | riscy | Cooling & OC Junkies | 10 | 4-05-2003 01:40 |
| Welke baybus kopen? | Hummel-X | Elektronica Junkies | 22 | 12-03-2003 14:51 |