| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Is dat nou eigenlijk wat? Bij oc-shop verkopen ze ze voor 19€ Of kan ik beter ff naar de gamma gaan en daar wat zooi halen om 'em te unlocken? Wat denken de oc'ers hiervan? EDIT:: FF tag toegevoegt ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Hier is spec's pdf: http://www.oc-shop.com/website/produ...structions.pdf 25 cpu's unlocken Ziet er op zich wel uit als een goede kit ![]() |
| | |
| | #6 (permalink) | ||
| Citaat:
Ik zoek een beetje goede om te oc'en natuurlijk, fan is al besteld, akasa fan met 46 cfm. Er zit nu een spire whisperrock 3 op, ik weet niet hoe die heatsink presteert, ik ga ff reviews zoeken, laterz! | ||
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Blija City, near BB.
| werkt perfect zo´n kidje... 1 tipje eerst met gab filler vullen dan het vet er niet overheen smeren met de bijgeleverde naald, maar met een adertje uit een dun kabeltje... bijv. een IDE kabel
__________________ Windows 3.1 not found: (C)heer, (P)arty, (D)ance? |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Tijdens de OC-dagen heb ik eerst met die naald unlocked, maar die gaf een veel te brede lstreep geleidende pasta. Omdat ik door het bijgeleverde loepje zag dat de banen elkaar zouden gaan raken, probeerde ik het met één adertje uit een IDE kabel. deze gaf een veel fijnere streep die ook beter te 'trekken' was. Het is echt een aanrader dat draadje ipv de naald!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 januari 2003 Locatie: Hoofddorp
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 januari 2003 Locatie: Laren NH
| Kijk, dit is nou echt nuttig, zo weet ik precies hoe ik m'n XP moet unlocken ![]() Gelukkig heb ik nu net een nieuwe gekocht die standaard unlocked is (MP) ![]()
__________________ Get Hosted! - Co-Location & Dedicated serverdiensten |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| bf2 wapens unlock? | Sendar | Software Junkies | 6 | 10-10-2007 17:49 |
| AMD athlon XP 2600+ | levanizi | Cooling & OC Junkies | 8 | 30-01-2006 17:45 |
| athlon 64 | inanc_gangster | Hardware Junkies | 22 | 22-11-2003 09:21 |
| Athlon XP2600 | MRM | Hardware Junkies | 2 | 23-06-2003 17:27 |
| AMD Athlon XP | AxeV | Cooling & OC Junkies | 10 | 20-06-2003 15:53 |