| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| hmmm even googelen en je vindt dit.......http://www.overclockercafe.com/Revie...745/index.html en de googlepagina zelf...http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...ter+745+&meta=
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Mijn eerste ervaring met TT watercooling was met een 735 set. Bijna hetzlefde alleen dan zonder die rare externe radiator. Afijn, ik had hem besteld en kreeg hem na 4 dagen binnen. Alles netjes en secuur uitgepakt, geďnstaleerd en getest. Maar wat blijkt: de radiator lekt, en de pomp lekt ook!. Dus ik ga het rad onderzoeken. Blijkt dat die hele koperen buis gescheurd is(!). Bij de pomp was het iets interns maar dat kreng bleef maar lekken. Ik moet hem eigelijk nogsteeds RMA sturen. Nuja, de koelprestaties zijn redelijk. En de look is ook wel óké maarrr.. De kwaliteit is echt bellaberd. Je kunt beter even 40 euro doorsparen voor een Alphacool set o.i.d.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 augustus 2005 Locatie: Leeuwarden
| Heb de zelfde set ook , en houdt mijn e6600 lekker koel. Makkelijk in te bouwen , tot nu toe nog geen problemen gehad! Dus geen lekkage of wat dan ook. Ben nu een nieuwe case aan het opbouwen dus de waterkoeling is er uit en zit nu een Zalman koeler op maar het verschil is dik te merken kwa temps. Leuk setje voor weinig geld, |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 maart 2007 Locatie: Axel / zeeland
| Citaat:
![]() | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Thermaltake bigwater se , goede set! | nipje | Cooling & OC Junkies | 1 | 4-05-2006 18:09 |
| Geen handleiding (Thermaltake bigwater) | M3T4L | Cooling & OC Junkies | 9 | 27-12-2004 17:28 |
| Thermaltake BigWater Waterkoelset | R@mon | News & Review Junkies | 15 | 4-09-2004 13:34 |