| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Hey Junkies Ik heb laatst een 2e hands innovatek hd o matic op de kop getikt. ![]() Toen ik hem binnenkreeg zag ik dat hij van aluminium is. Nu is mijn vraag of er een beschermlaag inzit en het blok gewoon te gebruiken is i.c.m. een koperen radiator of dat ik hem beter weg kan doen. Alvast bedankt.
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Als je wat anti-corrosie spul erbij gooit, kan dit geen enkel kwaad ![]()
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 oktober 2005 Locatie: Zwolle
| Het is een optie, maar Ik heb al watterwetter en anti alg en ik wil nog een kleurtoevoeging gebruiken. Kan het geen kwaad al die middelen door elkaar te gooien ?
__________________ Tactical Ops Crossfire The meaning of geek has changed to include anyone with an obsession that places him outside mainstream society |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Ik denk het niet, je zou even moeten kijken op de verpakking of het kwaad kan. Maar ik denk van niet.
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 december 2006 Locatie: Lelystad
| Ik ben een noob wat watercooling betreft maar kan er geen koelvloeistof voor een auto in, zit ook boordevol beschermende middelen en je hebt het in rood (vw groep) of blauw.
__________________ "its nice to be important But its more important to be nice" |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Hmm, ik heb zoiets wel eens eerder gehoord op dit forum, maar ik kan me nog herrineren dat het niet kon. Weet niet meer waarom, en ik zou het ook fout kunnen hebben :P
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 oktober 2006
| Ik zag anders een tijd geleden op tweakers, dat het wel mogelijk is om vloeistof te gebruiken wat ze normaal bij auto's gebruiken. Het spul is zo chemisch dat het gelijk algen kapot maakt, maar ik weet niet of dit in combinatie met andere spullen te gebruiken is. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Diameter radi fittingen | Psylocibine | Cooling & OC Junkies | 4 | 9-12-2005 09:22 |
| koperen deksels maken voor de maze3 kloon... | Mojo^PowaH | Cooling & OC Junkies | 13 | 2-11-2003 17:16 |
| Koperen WC blokje GESLAAGD :D | Harmpy35 | Cooling & OC Junkies | 14 | 19-03-2003 22:10 |
| [WC] wie o wie kan koperen blokjes voor ons frezen? (no CNC) | -PartyBoy- | Cooling & OC Junkies | 5 | 18-02-2003 21:06 |