| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juni 2006 Locatie: Drachten
| Ik gebruik nu al tijden Arctic Silver 5. Erg goede pasta. Niks mis mee heb nog nooit die van OCZ geprobeerd. Hangt van je eigen smaak af ![]()
__________________ AMD X2 4800+ @ 2.6GHz || 2GB OCZ @ 2-3-3-5 || A8N-SLI Premium || eVGA 8800 GTS 640MB SuperClocked | Core @ 675 Mhz | RAM @ 1900 Mhz || Soundblaster X-Fi Fatal1ty Pro Series || 2,7 TiB HDD || Hiper HPU-4B580 || Coolermaster Stacker 832 || |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Heb zelf altijd AS 5 gebruikt, werkt goed bij mij. Btw, op CJ was ooit eens een review van koelpasta's... Heb zelf nog nooit gehoord van OCZ koelpasta...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 november 2005
| Gewoon een tubetje Arctic Silver 5 of Arctic ceramique nemen, beide zijn zeer goed en eenvoudig aan te brengen. Voor mijn CPU's drop ik gewoon een klein drupje op het midden van de IHS en installeer dan gewoon de koeler hierop. Gezien het feit dat de koeler druk zet op de pasta word deze netjes en gelijkmatig verspreid. - HyPz |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Misschien moet ik bij mij de koelpasta ook maar een vervangen, heb er egt een enorme klodder op gesmeerd. Hoe dan ook daalde de idle temp met 15 *C met de nieuwe cpu-koeler.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Oost-Vlaanderen
| Heb zelf ook Arctic Silver in gebruik, maar wanneer je voor de aller beste koelpasta gaat moet je eens naar de Coollaboratory Liquid Pro kijken. Enkele reviews: Nummer 1 (in het Duits) Nummer 2 Nummer 3 Nummer 4 Spul is te koop bij BG, verder heb ik het nog nergens gezien.
__________________ S//|R SAB HC COD4 (Klik om direct via Xfire te joinen) S//|R zoekt versterking (Clickable) |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 juli 2006 Locatie: Culemborg
| Euh, ja. Gewoon uitsmeren is prima. Klein dotje in het midden, uitsmeren tot een lijn, en dan die lijn weer naar twee kanten uitsmeren tot een vlak. Als je tekort komt wat bijdroppen en uitsmeren. Als de hele core vol zit met een dun laagje is het goed. Dat vanzelf uitgesmeerd worden vertrouw ik niet echt op, dan komt het nooit overal. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 30 maart 2007 Locatie: 86.91.132.32
| Ik zou het eigenlijk niet riskeren als ik jou was, alhoewel het denk ik geen kwaad kan. Smeer het uit met iets plats, kaartje voldoet.
__________________ ! www.bouweenpc.nl ! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CPU Koeler (+koelpasta vraagje) | Niels van de Poll | Cooling & OC Junkies | 7 | 28-07-2007 11:07 |
| Koelpasta | Olivier_14 | Cooling & OC Junkies | 18 | 22-08-2006 01:53 |
| Koelpasta | rompestomper | Cooling & OC Junkies | 0 | 12-12-2005 21:24 |
| T-Zero koelpasta getest | R@mon | News & Review Junkies | 0 | 15-11-2004 10:59 |