| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Goededag: Nadat ik een kleine week geleden van de peltier mug een steekje heb gehad, ging ik opzoek naar informatie. Ik heb de FAQS gelezen op GOT, op verschillende websites, ook hier las ik enkele topics. Toch blijven mij er een paar vragen bij: Welke voeding gebruik ik best. ( Alleen voor de peltier) Ik zou deze liefst zo klein mogelijk hebben? Welke draden moet ik gebruiken? Mijn setup van waterkoeling is een Black ice 2 radiator, deze is niet genoeg had ik dan gelezen. Zou deze radiator mijn peltje kunnen afkoelen? http://www.aquatuning.de/index.php/c...8_4x120mm.html Stel dat ik voor een externe voeding ga, welke kabels moet ik dan gebruiken? Bedankt![/code] |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik wil niet lullig doen, maar hier staat al een topic over peltier koeling. Maar evengoed: welke voeding je moet gebruiken? Zoek naar specs van je peltier en zoek een voeding die die specs aankan. Welke kabels/draden je moet hebben? In ieder geval draden die dik genoeg zijn. Dat is eigk een kwestie van experimenteren. Als ze warm worden moet je dikkere pakken Er staat vast wel ergens op internet welke dikte je moet gebruiken bij welk vermogen.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Je kunt bij de betere doe het zelvers meestal een siliconen spray krijgen. Als je daarmee spuit, maak je over je mobo een laagje siliconen van enkele tienden van mm's. Dus niet te zien, maar wel aangwezig...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [n00b vragen] Stel hier alle n00b vragen..... | Area 1337 | 138 | 9-11-2008 20:10 | |
| Nieuwe pc: Overclocken en koeling vragen | modder.exe | Cooling & OC Junkies | 8 | 5-12-2007 22:29 |
| Peltier koeling | Wava | Cooling & OC Junkies | 2 | 22-08-2007 12:41 |
| Noob vragen, sorry [Nieuwe vragen] | Niek | Casemod Junkies | 10 | 16-10-2005 22:27 |
| dremel vragen+ modding project vragen | stonestrong | Casemod Junkies | 36 | 2-07-2005 13:54 |