| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2006
| Oke bedankt, ik heb trouwens de waterkoeling faq een aantal keer doorgelezen, zelfs toen ik nog niet vanplan was met waterkoeling te beginnen. Maar wat op die foto staat dat is de originele koelpasta doordat ik daar met me handen aan ben geweest is het iets verschoven. Maar die word vervangen natuurlijk. |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 april 2005 Locatie: Hengelo
| Ik weet niet hoor, maar je vraagt of je fans moet zetten op het reservoir? Ik neem aan dat je de radiator bedoelt, en anders moet je de faq nog maar eens gaan lezen :P Wat de beste plaats is voor de fans op de radiator is volgens mij nog niet zeker. Sommige mensen zeggen blazen, anderen zeggen door de radiator zuigen. Ik heb nog nooit echt bewijs gezien dat het ene beter is.
__________________ Volg onze unieke modding contest, de BeP Modding Trophy! |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2006
| Inderdaad bedoel ik radiator :P , had ik ff niet bij nagedacht!ik heb ze nu op zuigen gezien dit zie ik ook het meeste bij mensen met waterkoeling. Het systeem is trouwens een 5200+ amd X2, met Asus m2n32 ws pro mobo, de opstelling heb ik gewoon van de Faq reservoir-pomp-radiator-koelblokken-reservoir, ik koel de gehele NB, en videokaart en natuurlijk de cpu. En dat met een 360 radiator |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Pomp Stroomverbruik (Waterkoeling) | dreamluc | Cooling & OC Junkies | 10 | 15-01-2008 20:39 |
| P3 start niet? | Biokipje | Hardware Junkies | 13 | 25-06-2007 09:53 |
| MINI Waterkoeling pomp | Boogiman | Cooling & OC Junkies | 2 | 14-06-2005 16:17 |
| PC start niet op | qekkoo | Hardware Junkies | 9 | 28-04-2005 10:56 |
| PC start niet | crizp | Hardware Junkies | 10 | 9-10-2003 10:40 |