| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 april 2003
| Bestaat dit ? Ik weet dat er van Black ice zo'n 2x 120 mm radiator bestaat, maar aangezien ik dat niet in mijn kast krijg zonder er in te gaan zagen (en omdat ik graag mijn originele kast wil behouden) had ik graag mijn radiator gestoken waar nu mijn twee outtakes zitten. Weet er nu iemand toevallig zo'n radiator die kwalitatief gelijkwaardig is met die Black ice? En die eventueel in dezelfde prijsklasse hangt? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Black Ice Micro 2? Dat is een 2*80mm rad.
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 januari 2003 Locatie: Brugge, Belgium
| Euhm, Black ice micro 2 is zo iets: look: http://www.pc-cooling.de/catalog/art...oducts_id=2605 Maar tis daar alleen dat ik weet dat ze hem verkopen, nergens anders gevonden :s |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
![]() Ook heel zeldzaam, zoals ik al zei, het is de enigste plaats dat ik weet waar je ze kan verkrijgen >/ | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| ik heb ze gemaild en ze zeiden me dat er een update op de site eraan komt alsook moet de productie een beetje hoger gaan liggen zodat meer winkels ze kunnen verkrijgen ik heb overigens van hem ook te weten gekomen dat er in mijn land (belgië) een winkel is waar je ze ook kan krijgen, dus die pc-cooling.de is niet de enige! |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Citaat:
| ||
| | |
| | #9 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
Alleen die met 1 | |||
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Ik ben eigenlijk ook wel geïnterresseerd in een Micro2. Ik kan alleen zo snel even geen leverancier binnen NL vinden. Als ik er een gevonden heb laat ik het nog wel horen. ![]()
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #12 (permalink) |
| hallo @Maffen ![]() Syzzer: als je HWLabs zelf contacteerd geven ze jou de laatste informatie over leveranciers in jouw land ze hebben me verteld dat de micro 2 nog altijd wel in productie is, maar door een update aan de site, die er binnenkort aankomt heeft nog geen enkele winkel beschikking over die spullen geloof ik |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Radiator (WC) vraag | jrbuurke | Cooling & OC Junkies | 2 | 8-07-2004 03:40 |
| Sunbeam Pro Radiator | TreboR | News & Review Junkies | 9 | 25-05-2004 15:33 |
| Radiator in het dak van mn pctje? | eXistenZ | Cooling & OC Junkies | 16 | 28-01-2004 09:03 |
| [WC] Radiator Probleem | p!3tje | Cooling & OC Junkies | 3 | 20-08-2003 23:40 |
| [WC] lekker radiator :( | Jan | Cooling & OC Junkies | 3 | 31-03-2003 15:58 |