| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2006 Locatie: vlaams brabant
| Hallo, Ik heb hier de Lian Li PC 60B plus II behuizing staan, tot gisteren waren al mijn fans aangesloten op mijn mobo waarmee het goed ging, tog wou ik graag mijn temps enzo kunnen aflezen.. Nu heb ik zo'n lian-li display ( TR-3B), ik sluit 2 "120mm fans" en 1 "80mm fan" die standaart in de case zaten erop aan. Alles werkt nu perfect, alleen maken de fans een zeer luid en irritant helicopter geluid, bij de 120mm's wat mpeer as bij de 80mm, dit lijkt me ook niet gezond. Enig idee aan wat dit kan liggen ? Heb al naar de support van lian-li gemaild maar hij komt nooit aan.. thanks |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ik heb niet echt het gevoel dat ze sneller draaien, maar het kan. Op men mobo kon ik nooit zien hoe snel, speedfan enzo werkte ook niet op men mobo.. Dus heb ik dit display aangeschaft. Moesten ze nu werkelijk sneller draaien, wat kan ik hier dan aan doen ? En ze zijn tenslotte van lian-li zelf dus eig zouden ze het moeten doen.. Maar als het moet wil ik wel eens goeie, stille fans kopen als er iemand zeer tevreden is over eentje hoor ik het graag :P |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Het zijn allemaal van die 3pin connectors Maar ik denk dat ik nog wel ergens zo een tussenstukje heb liggen waarmee ik het eens kan uittesten. Ik laat nog iets weten moest het nog niet gaan. Bedankt voor de hulp ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC maakt lawaai, wat nu? | soundmouse | Cooling & OC Junkies | 15 | 22-07-2007 22:05 |
| Transformator met lawaai. | jmw | Elektronica Junkies | 5 | 1-06-2007 21:24 |
| lawaai moet weg :P | funkyduck | Cooling & OC Junkies | 29 | 8-02-2005 17:51 |
| tutorial over zelf licht fans te maken? | Foxie | Casemod Junkies | 15 | 31-12-2003 21:39 |
| hoe fans temperatuur controlled maken? | Foxie | Elektronica Junkies | 9 | 31-10-2003 18:48 |