| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2006 Locatie: België
| Beste casejunkies; Ik ben al een tijdje op zoek naar een goeie koeling. Ik dacht eerst een watekroeling, maar dat kan ik op het moment niet betalen. Dus ik blijf even bij luchtkoeling. Nu, ik heb niet direct een betere koeling nodig, m'n cpu gaat tot max. 55°C, maar het geluid dat er uitkomt stoort me echt. Daarom vraag ik aan jullie een goeie luchtkoeling voor een socket AM2 (AMD athlon 3800+). Ik heb nog onlangs deze artikel gelezen, en ik wat wijzer geworden ![]() Dus, het moet stil zijn, niet te duur, en goeie prestaties leveren. Een naam is meer dan voldoenden, voor verdere reviews zal ik wel op het net zoeken. Alvast bedankt. PhanToM |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Iets (heel) goedkoops, meeste mensen zijn hier heel erg over te spreken, zelf heb ik hem nog niet gepropeerd: Arctic Freezer Freezer 64 PRO
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Oost-Vlaanderen
| Dacht dat de Arctic Freezer 64 PRO non-AM2 was? (kan me vergissen) Heb zelf de noctua NH-U12F, maar met een revoltec LED fan in plaats van de standaard noctua fan. Prestaties zijn subliem. Met de fan op 5V is de core temperatuur van mijn E6400 gelijk aan de kamertemperatuur + 2 tot 3 graden. Onder full load heeft hij de 30°C nog niet gehaald met de fan op 5V. Andere goede coolers: Sunbeam Tuniq Tower Scythe Ninja Scythe Infinity Zalman cnps 9500 / 9700 (voluit zijn die echter niet zo stil) Thermaltake Big Typhoon (heb ik ook, maar ik zou die niet nemen als uw airflow van voor naar achter georiënteerd is. De koeler is efficiënter met een intake fan in het zijpaneel.) Iets "minder" presterend: ASUS Silent Square (pr ![]() Scythe Mine Coolermaster Eclips De bovenste zijn de echte overclock koelers. Als je enkel voor de stilte gaat kan eventueel ook een van de onderste koelers nemen. Bekijk het eens en laat ons weten wat het wordt. ![]()
__________________ S//|R SAB HC COD4 (Klik om direct via Xfire te joinen) S//|R zoekt versterking (Clickable) |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2006 Locatie: Oost-Vlaanderen
| 800 RPM komt overeen met mijn revoltec op 7V. Heb die meegeleverde noctua fan eens bij mijn andere fans aangesloten en hij is op alle snelheden stiller dan m'n revoltecs. Stil is hij dus zeker. Waarschijnlijk verplaatst hij wel iets minder lucht dan de revoltec, maar ik denk niet dat het zeer veel verschil gaat geven. Als je een window hebt moet je wel even rekening houden met de nogal 'afwijkende' kleur: (let ook even op de vormgeving van de fanbladen) ![]()
__________________ S//|R SAB HC COD4 (Klik om direct via Xfire te joinen) S//|R zoekt versterking (Clickable) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Beetje een poepkleur Maargoed, die komt dus mooi wel uit tot de beste socket 775 koeler uit Bit-Tech's heatsink roundup.
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
![]() 800RPM dat vind ik wel goed. En prestaties? Ik had op dat artikel gezien dat dat het beste was. En waar kan ik hem kopen? Want ik zie niet direct winkels die dit verkopen. | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| www.sallandautomatisering.nl Verstuurt gewoon naar Belgie, dat is dus geen probleem.
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Beste Socket 775 heatsink? | Hellion | Cooling & OC Junkies | 2 | 8-07-2007 22:43 |
| Beste plek voor ventilatoren voor goede airflow? | annuh | Cooling & OC Junkies | 10 | 8-03-2007 18:23 |
| advies voor socket 478 mobo | rvh | Cooling & OC Junkies | 2 | 3-04-2006 20:52 |
| beste optie voor watercooling voor alleen GPU & mobo? | Youri_HL | Cooling & OC Junkies | 5 | 17-07-2004 21:48 |
| cooler voor socket 478 procc | The Pimp | Cooling & OC Junkies | 7 | 5-01-2003 14:47 |