| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Goedenda Eerstegisteren had ik een topic gezet waarin stond dat mijn grafische kaart kapot was gegaan, mijn pc boer zei dat dat aan de aarding van mijn kast kon liggen. Mijn koffer is vanbinnen hout, kan dat hieraanliggen? En moet ik dan enkel een kabeltje trekken van mijn mobo tray naar mijn voeding-cover? en van mijn harde schijven naar mijn voeding - cover? Kan het ook zijn dat het door Rivatuner komt? heb een beetje met dat progje zitten prutsen? kan het daardoor komen? Groetjes ![]() Heb het onderwerp en je bericht even wat aangepast zodat het beter in het OC topic past. RA-ART |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Hoeft niet, want alle zwarte draden aan je connectors zijn aarde! Het kan wel zijn dat je op een stopcontact aangesloten zit dat niet geaard is....
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 april 2004
| Wat heb je allemaal aangepast met rivatuner? Ik acht de kans dat je kaart stuk is gegaan door spelen met rivatuner erg groot. Zo'n programma is niet bedoeld om 'maar wat te proberen', maar alleen voor gevorderde gebruikers die weten wat ze doen. Een houten kast zou op zich geen probleem moeten zijn. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2006
| Ja, je moet ook niet zomaar beginnen met overclocken. Eerst lezen hoe je t moet doen. Dus als je dat hebt gedaan ( zoals het hoort) lijkt het me niet dat het daar van komt. Heb je maar wat 'aangekloot' dan is de kans wel groot. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aluminium plaatje boven op mijn kast | Sixpak | Casemod Junkies | 6 | 13-01-2007 18:07 |
| Voeding boven op mijn kast zetten | dontje | Cooling & OC Junkies | 7 | 2-11-2006 21:48 |
| mijn nieuwe kast | pimpmycase | Casemod Junkies | 1 | 29-01-2006 20:47 |
| MIjn kast vraag | Dubock | Casemod Junkies | 4 | 1-04-2004 13:22 |
| En dit is mijn kast | Casemod Junkies | 41 | 15-05-2003 16:54 | |