| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 augustus 2004 Locatie: gent
| Ik heb daarnet mijn waterkoeling gevuld. Mijn opstelling is: Reservoir1 - pomp - res2 - rad - CPU -Reservoir1 Mijn radiator hangt vanboven in mijn kast zo'n 70 cm hoog, wat ik raar vind, ik heb wel flow, maar mijn aqautube word niet gevuld ( het tweede res, achter de pomp) mijn pompje maakt ook reden lijk vele lawaai? is dit normaal? Ik heb 1 klein lekje, kan dit daaraan liggen allemaal? Groeten |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 augustus 2006
| Als je res helemaal leeg blijft zou het niet aan een klein lekje mogen liggen. heb je overigens al eens geprobeerd om het res gewoon bij te vullen terwijl je het helemaal bovenaan houdt, wanneer het vol is de pomp even aan te zetten, als het res leeg loopt nog eens bijvullen en zo tot het res vol is? Je pomp die teveel lawaai maakt kan zijn omdat ze droog loopt, en dat is bij sommige pompen heel slecht. Ofwel maakt je pomp nu eenmaal veel lawaai. Maar voor je iets doet, dat ene kleine lekje dichten, eerst zorgen dat je een lekvrij circuit hebt, dan pas verder gaan klooien...
__________________ 1: 3.5" Portable Aluminium Hard Disk External Case. 2: Wat van grootte had je ingedachten, en moet dat een Sata/IDE HD zijn? 1: Ik zoek een harde schijf van ongeveer 153x105x27mm. Van de Sata/IDE weet ik niet omdat het er niet bij staat |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| PC maakt lawaai, wat nu? | soundmouse | Cooling & OC Junkies | 15 | 22-07-2007 21:05 |
| Transformator met lawaai. | jmw | Elektronica Junkies | 5 | 1-06-2007 20:24 |
| lawaai moet weg :P | funkyduck | Cooling & OC Junkies | 29 | 8-02-2005 16:51 |
| ati radeon Saphire 9800 Pro vs Lawaai | rafkesafke | Hardware Junkies | 9 | 19-08-2004 17:02 |
| ik krijg veel te veel reclames | burak | Software Junkies | 11 | 4-10-2003 10:52 |