| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2006 Locatie: kortrijk
| Ik maak dus een nieuwe case. Daar gaan natuurlijk wat fans in. Ik probeer mijn case zo stil mogelijk te maken. De vraag is dan of fingerguards (ze veranderen de airflow) geluid kunnen maken (door trillingen of z en waar ik moet op leten tijdens het ontwerpen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Voordeelverpakking Geregistreerd: 3 december 2005 Locatie: 51.9713252344, 6.2950180024
| Wire fanguards doen er vrij weinig me omdat ze maar minimaal tot niet de luchtstroom belemeren, je hebt ook die uv dingen in vorm fan een plaatje die belemeren het wel.
__________________ Ga is lekker dood ofzo ![]() |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 september 2006 Locatie: kortrijk
| Ik ga dus geen fanguards kopen ik wil ze zelf maken ofwel laat ik ze gewoon open (dan moet ik maar wat meer opletten). De case zou dus zeer clean worden. De figuren (in plexy) zouden gewoon doorlopen over de fans. Alleen de achtergrond zou ik weghalen. Ik moet weten hoe ik mijn figuren moet ontwerpen om het beste ruzltaat te maken. Mag ik daar mee doen wat ik zolang ik maar niet te veel oppervlakte pak? Of moet ik zeer fijn gaan, stevig vastmaken,....??? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Het beste is om de fans waar je het meeste last van gaat hebben naar binnen te laten blazen. En de fans achterin je case (meestal dan degene die je toch al bijna niet hoort) naar buiten te laten blazen.En idd, die ene cm dat je je fan terugzet kan al heel wat stiller werken! Nog beter zelfs: vervang de boutjes door rubberen exemplaren.
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Airflow | NOOB | Cooling & OC Junkies | 10 | 11-07-2006 06:18 |
| Airflow | Dylan- | Cooling & OC Junkies | 10 | 9-02-2006 20:53 |
| airflow | Warheart | Cooling & OC Junkies | 16 | 6-08-2005 16:02 |
| divx player wel geluid, bsplayer geen geluid :/ | tongue_of_colicab | Software Junkies | 1 | 20-05-2004 23:28 |
| Hoe is de airflow het beste ? | Sephiroth | Cooling & OC Junkies | 8 | 23-03-2003 13:52 |