| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2006 Locatie: Steenokkerzeel
| Ik zou graag een fancontroller kopen, maar ik weet niet veel van deze materie af... de situatie is de volgende, ik heb een armor case gekocht vn termaltake: http://www.thermaltake.com/product/C.../va8000bws.asp hierbij zaten 2x120mm fans en ng eens 2x80mm fans, nu ga ik nog 2x120mm fans bijkopen, voor men radiator vn men wc. Nu is mijn vraag of ik deze 6 wel kan aansluiten op volgende fancontroller: http://shop.freezinghardware.nl/inde...003&i=805&c=21 voor alle duidelijkheid...naar mijn kennis, werken de 4 huidige fans op basis van 4 molexen die aan elkaar zijn doorverbonden... kan er mij hierover iemand een beetje uitleg verschaffen en een oplossing eventueel voor mijn probleem |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Volgens mij zitten er inderdaad 3 pin aansluitingen in. Nu is dus het probleem, jij hebt 4 pin molexen. Nu is er wel een oplossing: koop e een paar 4 pin - to 3 pin Male bij. En in de ThermalTake armor zitten geen 80MM fans, ze zijn 92MM ![]()
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2006
| Je kan er ook kans op hebben dat ze er bij zitten, bij noctua fans zitten ze erbij. Tenminste bij de noctua NF-S12, het kan dat ze bij andere fans er ook bij zitten je kan eventueel navragen bij de winkel waar je ze wilt kopen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Aansluiten van Fancontroller | Sammy078 | Cooling & OC Junkies | 2 | 23-08-2006 11:41 |
| fancontroller | creeper89 | Hardware Junkies | 15 | 26-06-2006 09:45 |
| Fancontroller maken | blackdragon | Elektronica Junkies | 8 | 13-02-2006 19:59 |
| Fancontroller aansluiten | CEZA | Cooling & OC Junkies | 13 | 4-02-2005 18:28 |
| Fancontroller met tiptoetsen | Skater | Elektronica Junkies | 14 | 21-06-2004 23:07 |