| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 oktober 2006
| Ik ga normaal deze controller kopen kheb de review en ik ben geintreseerd. maar ik heb gekeken op internet en dan heb ik deze foto gezien. hier en daar staat op dat je 1 molex connector moet aansluiten en dat je dan 4 3pin connectoren hebt mijn vraag is hoe moet je dat oplossen: ik heb 3 molex connector fans en één ccfl lamp met molex connector. Kan ik deze controller gebruiken of heb ik de afbeelding verkeerd bekeken. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 28 oktober 2006
| Ja normaal ga ik dan zo'n adapterkes kopen maar kheb eigenlijk nog een probleem op deze site staat op de review dat je de kabels moet strippen en op de afbeelding zie je dat het geen is met een 3-pin connector ik zou één kopen via soefkenijn http://www.soefkenijn.com/oscommerce...oducts_id=1008 en ik zou willen weten of deze fancontroller met 3-pin connector is of met kabels die je moet strippen? hebben er al mensen die fancontroller gekocht en zijn ze content ermee. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [tk] Noise Isolator Fancontroller 5,25" | Posse | Recycle Junkies (V&A) | 9 | 7-12-2007 07:55 |
| "Noiseblocker X-Swing HDD Noise Reducer" De moeite waard? | annuh | Cooling & OC Junkies | 33 | 24-02-2007 09:38 |
| Het "grote" Laat hier je (3-D) imaging creaties zien topic | brantje | Area 1337 | 52 | 21-10-2005 18:04 |
| Waarom zijn er eigenlijk maar 2 "coole casemods"? | Jamba | CaseJunkies Support en Feedback | 4 | 21-09-2004 21:34 |