| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 15 oktober 2006
| hoi ik heb pas een nieuw moederbord gekocht en het viel mij op dat waar de cpu zit, een hele bolling in het moederbord is gekomen.ik denk dat het door de druk van de cooler is. het is socket 775 met een (nog) standaard cooler van intel. is dit wel gezond??????? :/ groetjes |
| | |
| | #3 (permalink) |
| toch vreemd....kan het echt geen kwaad? helaas zit de cooler vast met klemmen. ik vervang binnenkort de stock cooler van intel en zet er een andere op. ik weet alleen niet wat beter is, schroeven of klemmen. groetjes
__________________ intel pentium D extreme edition 3.2 GHz @4,1 GHz 2048 MB ddr2 memory 500GB maxtor nvidia GTO 512MB |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Ik heb zelf een Asus mobotje met een Intel D920. Ik heb er de zalman CNPS9500 op zitten (746 gram) en hij bolt nog niet hoor. Maar als je iets minder kracht wilt op je mobo dan moet je langere schroefjes erin zetten bij je nieuwe koeler. Maar alsje mobo nog gewoon werkt, waarom dan zorgen maken?? ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #5 (permalink) |
| jah inderdaat, mijn nieuwe cooler geeft geen bolling meer, het is de zalman cnps7700-cu 980 gram(übergoeie cooler trouwens) geen enkele aanpassing was nodig om de bolling weg te halen .voelt voor mij heel wat beter, ik heb niet graag rare bollingen in mijn moederbord. groetjes
__________________ intel pentium D extreme edition 3.2 GHz @4,1 GHz 2048 MB ddr2 memory 500GB maxtor nvidia GTO 512MB |
| | |
|
| « compaq overklokken
|
Coolant » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vastlopers door moederbord ? | AxeV | Hardware Junkies | 8 | 13-08-2003 13:13 |