| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 september 2004 Locatie: Born
| Hallo allemaal, Ik heb een probleem met de koeling van mijn laptop, als ik een beetje zit te surfen en msn'en loopt de temperatuur op tot 70 graden Celsius. De koeling van de laptop gaat dan niet eens op volle toeren draaien Met Speedfan heb ik al gekeken, maar die vind de fan niet. Weten jullie misschien hoe ik dit probleem kan oplossen?MvG Flupke
__________________ Nieuwe PC: AMD Athlon X2 6000+ , Asus M2N-SLI Deluxe, Geforce 8600 GTS XFX XXX, 2 GB PC800 RAM, Thermaltake Big Water 735, verpakt in een Thermaltake Armor Jr. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Hier was laatst ook al een topic over, misschien kan je hem terug vinden . En me broertje heeft precies het zelfde probleem, vooral als hij muziek afspeelt of een spel speelt valt die uit.Meestal leggen we wat onder de achterkant zodat de laptop scheef staat en hij beter kan koelen (A).
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 september 2004 Locatie: Born
| Ik weet welk topic je bedoelt, maar dat was alleen om een programma te krijgen dat alles kon aflezen. Ik zit echt met het temperatuur probleem.
__________________ Nieuwe PC: AMD Athlon X2 6000+ , Asus M2N-SLI Deluxe, Geforce 8600 GTS XFX XXX, 2 GB PC800 RAM, Thermaltake Big Water 735, verpakt in een Thermaltake Armor Jr. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Er zijn van die dingen waar je je flapper op kunt planten, en daar zit iets van een ventilator in oid. Hier op CJ is er ook eens ene in het nieuws/reviews voorbij gekomen heeeeel lang geleden als ik me niet vergis. Ik ben het ook wel eens tegengekomen op het het internet (can CM meen ik). Ff googlen dus ![]() Edit: 1e hit op google meteen prijs http://www.hardwarecooling.com/defau...Laptop_Cooling
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| De beste oplossing voor dit probleem is het aanschaffen van een degelijke externe notebook koeler. Deze zijn er in verschillende soorten en maten, maar een beetje goede koeler is zodanig ontworpen dat hij ook fungeerd als armsteun, om RSI te voorkomen. Een goed voorbeeld is de CoolerMaster NotePal (ook verkrijgbaar in zwart). |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 juli 2006 Locatie: Enschede
| Maar een echte CaseJunk bouwt hem natuurlijk zelf ![]()
__________________ Mijn [ C I P ], graag reageren |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Tuurlijk stukje plexi, 2 ledfans, voeding via usb ofzo. Heb je gelijk een mooie mod voor je flapper cooler ![]()
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Koeling??? | chukkepukke | Hardware Junkies | 1 | 16-03-2007 17:47 |
| GPU Koeling? | Sendar | Cooling & OC Junkies | 2 | 8-03-2007 16:08 |
| Koeling x 850 pro | oezie | Cooling & OC Junkies | 2 | 30-12-2005 18:58 |
| 'top koeling' | B4rt0s | Casemod Junkies | 6 | 16-12-2005 21:51 |
| Koeling | Hardware Junkies | 5 | 30-01-2004 15:40 | |