| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Beetje laat inderdaad, maar toch heb ik nog steeds geen bedrijf gevonden die dit enigzins betaalbaar doen :P Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 november 2008
| Heb de rest van de posts niet gelezen: Maar galvaniseren gaat in een soort badje met chemische bagger. Er zijn bedrijven die dat doen. gouden coating gaat doorgaans volgens mij via vapour deposition, we hebben zo'n ding op de universiteit die maakt mega dunne goudlaagjes. Is allemaal de moeite niet, koop gewoon standaard de waterblocks die al gecoat zijn, geen gedonder. En dan kan je het best waterblocks nemen die universeel zijn. Dat betekent dus dat als je nieuwe hardware haalt, je je koelblokjes mee kan nemen. Ik heb alles van Koolance, super universeel. Als laatste als je wel koper gebruikt: ALTIJD corro-stop erbij in kwakken, houdt corrosie voor 99% tegen! |
| | |
|
| « te warm, of niet te warm.
|
- » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Kan ik zelf me PSU cover verchromen en hoe ? | Li-Unit | Casemod Junkies | 24 | 3-12-2003 19:58 |