| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 september 2006
| ik heb dit forum al eens doorzocht en vond eigelijk een echt antwoord ik wil mijn shuttle modde met waterkoeling nu ik heb een sn25p met een amd athlon X2 4400+ dual core en een gf 7900GT en k wil deze 2 watergekoeld maken met vanachter 1 120MM radiator is dat wel voldoende?? ook niet ect plaats voor een 2de denk ik greetz |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Ik vrees dat dat krap an wordt...
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 februari 2003 Locatie: Eindhoven
| Zoiets zou prima kunnen lukken. Of het efficient is, is een ander verhaal. Het hangt natuurlijk ook sterk af van het soort fan dat je gebruikt en op welk voltage. Als je niet om een achtergrond ruis verlegen zit, is denk ik een enkele radiator ook toereikend.
__________________ Bedankt voor de verslaving CaseJunkies |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Iets wat wel weer zal schelen is dat de rad buitenboord hangt, hierdoor zal hij dus minder warm door worden aangezien de omgevings temp. niet zo hoog zal zijn als de temp in de case zelf. Ik weet niet of die athlon X2 4400+ echt een heethoofdje is...?
__________________ Dat ga ik eens aan de binnenkant van m'n ogen bekijken... M'n -ex- Scheurijzer... |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
t Citaat:
Speel op safe door gewoon een externe behuizing voor een dual rad, zo houd je nog speelruimte over voor een eventuele upgrade.
__________________ http://www.permafrost.cc | ||
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 maart 2004 Locatie: Hengelo (OV)
| Ik denk dat het wel kan. Je zult geen hele lage temps gaan krijgen maar zeker wel acceptabel. Ik zou zeggen probeer het uit met een single radiator, mocht het niet goed werken kan je altijd later nog een radiator er bij halen. Twee radiator achter elkaar lijkt mij ook geen goed idee. De temps worden welliswaar beter, maar het wordt gigantisch log en inefficient. Beter is dan om de 2e rad ergens anders te plaatsen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| pomp sterk genoeg? | Phyxsius | Cooling & OC Junkies | 4 | 16-06-2007 22:11 |
| Genoeg CFM voor mijn wc? | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 11 | 21-10-2004 15:55 |
| Is 300 watt genoeg? | Kloef | Elektronica Junkies | 4 | 19-05-2004 16:56 |
| Koelverschil 1*120mm en 2*120mm rads | Syzzer | Cooling & OC Junkies | 6 | 7-06-2003 19:46 |