Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Cooling & OC Junkies
Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 22-08-2006, 22:28   #1 (permalink)

Standaard Aansluiten van Fancontroller

Ik heb een 3,5 inch thermaltake fancontroller gekocht... Hierbij zitten 2 120mm fans en 2 80 mm fans, aan deze fans zitten netjes stekkertjes gemonteerd waar je de stekkertjes van de fancontroller instopt en dan werkt het ook netjes.. Nu is mijn vraag ik wil mijn eigen fans gebruiken die al in mijn kast zitten maar die hebben die aansluiting niet om de stekkertjes van de fancontroller in te stoppen... Ik heb al geprobeerd om een aansluiting tussen de plus draad van een fan te doen maar dan werkt de controller pas vanaf 75% ongveer.. Hebben jullie enig idee hoe ik dit goed werkend op mijn eigen fans kan aansluiten..

Bedankt voor komende reacties...
Oud 23-08-2006, 09:24   #2 (permalink)
Moderator

R@mon's schermafbeelding

Standaard

Ik veronderstel dat je dan molex a ansluitingen op je fans in jouw eigen case hebt. Wat je kunt doen is de molex ervanaf knippen en er een 3 pins connector aansolderen (ik neem aan dat op je fancontroller 3 pins connectors hebt!). Dat is eigenlijk de mooiste oplossing, maar wat je ook kunt doen, er zijn van die verloopjes in omgang van molex --> 3pins connector. Persoonljk zou ik er andere connectors aansolderen, dit is wel zo mooi en bovendien kun je de kabels meteen van wat mesh voorzien, het oog wilt ook wat
Oud 23-08-2006, 10:41   #3 (permalink)

Standaard

Ik denk dat dat niet gaat werken aangezien de fancontroller geen stroom leverd maar alleen 4 controllers opzit.. (op de fans die erbij geleverd zijn zitten ook apparte molex aansluitingen) En tja ik weet dat het ook ook iets wilt, daarom zijn al mijn kabels als gesleeved...
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Fancontroller Blackadder Cooling & OC Junkies 2 31-01-2007 16:00
fancontroller creeper89 Hardware Junkies 15 26-06-2006 08:45
Fancontroller aansluiten CEZA Cooling & OC Junkies 13 4-02-2005 17:28
De ideale fancontroller defecto Frontpage Discussie Forum 10 16-02-2004 21:22

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.