| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #76 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 oktober 2006
| Ik heb een klein vraagje, ik ben nu bezig met een waterkoeling te installeren, maar nu vraag ik me af ik heb een 8800 gtx. Nu heb ik de oude koeler eraf gehaalt, ik zie dat er al koelpasta op zit dit is natuurlijk vrij normaal. Maar nu zit niet op al 18 zwarte dingetjes noem ik ze maar koelpasta. Kan ik het beste dan de oude pasta vervangen door nieuwe en ze dan alle 18 insmeren, of gewoon zoals ze standaard koelpasta er ook op zit? Bedankt! |
| | |
| | #77 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2007 Locatie: Axel / zeeland
| Mijn vraag van vandaag! :P : Ik heb nu een Asus Geforce 7900 GS, maar die maakt suuper veel lawaai, ik wil er dus een watercooling blok voor kopen. Link Ik dacht aan dit blok, zitten 8 heatsinks bij voor de rams te coolen. Maar, de vraag is, koelt watercooling op een videokaart beter als luchtcooling, of maakt het weinig uit. En ik heb nu CPU en Chipset in mijn rondje, moet VGA dan als laatst of als 2e? Als het namelijk weinig uit maakt koop ik een goede zalman cooler die gelijk wat lucht op de memory blaast.. |
| | |
| | #78 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 november 2006 Locatie: Hilversum, Noord-Holland
| Watercooling maakt wel degelijk verschil met luchtcooling, watercooling zal jouw kaart echt beter koelen. Vaak wordt de VGA als laatste geplaatst: CPU>NB>VGA. Je zult wel een redelijke radiator nodig hebben voor zo'n setup ![]()
__________________ Ik zie, ik zie wat jij niet ziet!: Geen signature! Of toch wel? |
| | |
| | #81 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |
| | |
| | #83 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 26 september 2007
| Citaat:
AMD Athlon 64 2000mhz VGA - HIS ATIRadeon X1600 Ik ga trouwens puur voor de stilte, en niet over clocken. ![]() | ||
| | |
| | #84 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]() Natuurlijk mag je ook 2 x 120mm doen, het koelt beter, en dat is natuurlijk mooi meegenomen.
__________________ Silenth-Hardware.nl - Voor de stille PC's! | |||
| | |
| | #87 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 juli 2006 Locatie: Zevenaar
| Hoi ik ben van plan om mijn waterkoeling systeem uit te breiden. Nu heb ik de vraag hoe je het hele systeem leeg kan laten lopen, zodat er "geen" water op het moederbord komt als ik de slangen er af haal. Alvast bedankt |
| | |
| | #88 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 augustus 2006 Locatie: Weert
| Zit er geen schroefdopje onderin je reservoir? Ander de slang aan je reservoir lostrekken en er een bakje onder zetten...
__________________ Asus P5PL2 | Intel 940D @ 3,6GHz | 2048MB DDRII | 6800XT Zalman cooled | 540GB total disk | 2x Samsung 940NW |
| | |
| | #89 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 juli 2006 Locatie: Zevenaar
| ik heb een asus striker 2 formula en wil de north, southbridge en mosfets koeling vervangen voor waterkoeling... iemand enig idee hoe ik deze eraf moet halen nadat ik alle schroefjes en pinnetjes los heb gehaald. Heb het idee dat ie nog vast geplakt zit alvast bedankt Laatst gewijzigd door Pi : 18-08-2008 om 08:24. |
| | |
| | #90 (permalink) |
| Geregistreerd: 10 april 2007 Locatie: Hellevoetsluis
| Beetje heen en weer bewegen en af en toe trekken. Dan wil ie meestal wel loskomen ![]()
__________________ [CIP] Air-Intake |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Het grote NFS:UG topic | eXistenZ | Software Junkies | 236 | 14-01-2004 19:58 |
| Het grote 'Wat is jou OC?' topic | Kumaniwasimu | Cooling & OC Junkies | 339 | 1-01-2004 18:55 |
| Het grote FTP-topic | Fleppuhstein | Area 1337 | 9 | 2-11-2003 19:58 |
| Het grote P2P Topic | Eergassie | Software Junkies | 17 | 30-09-2003 19:29 |
| Het grote PDA Topic. | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 4 | 14-03-2003 12:01 |