| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 27 mei 2006 Locatie: Roosendaal
| Beste mensen Wie weet een goede waterkoeling set, hij hoeft niet perse mijn grafische kaart te koelen. En best goede koelprestaties hebben? voor een zacht prijsje.. Ik zag zelf de thermeltake tribe of rocket of big series.. maar ik weet het gewoon echt niet. Ik denk dat jullie dit vast wel zullen weten :P Groetjes Davy |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Als je goede koelprestaties wil moet je geen rocket kopen. Heb ik zelf gehad maar ben er zeker niet tevreden over geweest. De toren wordt passief gekoeld en is aan het einde van een dag gewoon heet De Zalman Resorater is wel een goed systeem. Een andere ook niet verkeerde keuze is een aktief gekoeld systeem.
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe PC 700-800 Euro | Nickv_666 | Shop Junkies | 1 | 10-12-2006 10:19 |
| Euro-strijd der giganten | stonestrong | News & Review Junkies | 62 | 21-03-2005 10:41 |
| Printer voor 1 euro | Rich | Area 1337 | 38 | 11-03-2005 22:05 |
| Euro Case Modding Exhibition | Ragon | News & Review Junkies | 16 | 7-03-2005 17:51 |
| videokaart van rond de 70 a 80 euro | tongue_of_colicab | Cooling & OC Junkies | 1 | 18-11-2003 16:34 |