| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 november 2005 Locatie: Belgium
| Hallo, overal lees ik dat ik eerst de waterkoeling volledig moet installeren en de kast zonder hardware en die dan laten test draaien om te zien of er lekkages zijn. Mijn vraag is hoe kun je dan eigenlijk je koelblok voor je grafische kaart tegoei monteren zonder je slangen los te maken van het koelblok want anders is er weer kans dat het gaat lekken? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Hehehe leuke vraag. Heb zelf geen ervaring met waterkoeling, maar wel veel over gelezen. Het test draaien van zoveel dagen (2 dacht ik) klopt. Hoe je een graka koelblok moet los maken van de graka lijkt mij van het koelblok af te hangen er zijn zoveel verschillende graka's en dus ook heel veel verschillende koelblokken. Dus met wat extra info kunnen we je beter helpen.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| Ik zag net in een andere post van jou dit staan. GFX Alphacool NexXxoS NVXP-3 NVidia Heb ook even gekeken op hun site hoe het beesje eruit ziet en mocht je de setup op jou manier willen testen, schroef het blok van je grake (binnen of buiten het hardware systeem, dat moet je maar even bekijken). Anders Pureoptical stijl.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 22 november 2005 Locatie: Belgium
| Ik dacht dat je dan de groene en zwarte kabel metelkaar moet verbinden. De groene en zwarte kabel uit de connecter die je op je moederbord zet. Kan ik eigenlijk deze koelpasta Thermal compound OCZ Ultra 5+ ook gebruiken voor mijn GPU en het geheugen van mijn gra. ka. ? |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Citaat:
![]() maar... mijn Mobo kabel heeft meerdere zwarte kabeltjes? welke moet ik dan nemen..? | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Grafische Kaart gezocht | davy199171 | Hardware Junkies | 27 | 12-01-2007 14:15 |
| Grafische kaart/pc | LaZeR | Hardware Junkies | 16 | 9-08-2006 22:27 |
| Probleem grafische kaart | Melvin | Hardware Junkies | 17 | 19-05-2006 01:25 |
| Grafische Kaart | Interfico | Hardware Junkies | 3 | 11-11-2005 20:02 |
| [GK] Grafische kaart dood? | squid | Hardware Junkies | 3 | 1-06-2003 09:15 |