| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2006
| Ik heb net een airflow gecreëerd, dmv deze fans: Intake fan: Antec 80mm Blue Led Fan = 30 dB Outtake Fan: GlacialTech Silentblade 80mm = 19 dB Ik heb geen al te stille voeding, dus hoewel mijn pc nu lekker fris is, lijkt hij momenteel sterk op een stofzuiger ![]() Is er een manier om geluid te dempen (zonder daarbij de airflow te verminderen graag)? In een tutorial hier op CJ wordt er geproken over automatten, maar dat is blijkbaar alleen in het sidepanel dat je die moet/kan aanbrengen. Omdat de meest luidruchtige fan vooraan zit (die van Antec dus), denk ik niet dat isolatie in het sidepanel veel gaat uithalen. Als het niet lukt, zal ik wel moeten leren leven met het geluid ![]() Toch bedankt op voorhand... Edit: ook wil ik binnenkort een window zagen uit mijn sidepanel, dus die automatten zouden sowieso niet gaan... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2006
| Tja, die Silentblade vooraan? Die Antec heeft blauwe leds, en daarom vond ik die beter vooraan passen ![]() En de fan op de PSU veranderen. Kan ik daar dan een 120mm fan insteken, terwijl er nu een 80mm inzit, of is dat niet mogelijk? Want bij veel reviews lees ik: "Een 120mm fan, dat belooft stilte!" |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2005
| Dat kan, maar dan moet je het gat groter maken in de PSU (spreekt voor zich ) en je moet wel even kijken of er wel ruimte is in je PSU. Dan gaat het helemaal lukken. En anders koop je toch een andere LED-fan voor de voorkant die stiller is. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 juni 2004 Locatie: Leeuwarden
| http://www.ikbenstil.nl/product_info...oducts_id=1038 Vind dit wel een redelijke prijs hoor, voor een fan.
__________________ Warning , keyboard not found. Press Enter to continue. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| GPU Fan stiller maken | Mr. Oizo | Cooling & OC Junkies | 11 | 17-06-2006 19:34 |
| hdd stiller maken? | GoTMoRe | Hardware Junkies | 3 | 20-12-2004 19:01 |
| Harde schijf stiller maken | Donut | Hardware Junkies | 16 | 28-09-2004 21:08 |
| Mijn computer stiller maken? | Mr. van Dooremolen | Cooling & OC Junkies | 17 | 12-05-2003 13:56 |