| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 mei 2006 Locatie: Heemskerk
| Hey! Ik heb nu een leuke PC, met een videokaart die nogal heet word, daarom wil ik dus waterkoeling aanschaffen voor mijn VGA. Nu was ik aan het zoeken, en kwam algauw wat leuke dingetjes tegen, maar 1 ding kan ik maar niet vinden, en dat is 80mm radiator... Heeft iemand er toevallig eentje gezien? ik kan em namelijk niet vinden. Alvast Bedankt! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 april 2006 Locatie: Tilburg
| Een beetje zoekwerk is toch niet teveel gevraagd. Als je namelijk het forum had doorzocht kwam je op dit topic klick. Het topic is notabene van jezelf en je stelde er ongeveer dezelfde vraag. Ook daar vroeg je dus om een 80mm fan. Je heb aan de hand van da topic nog contact met mij opgenomen over mijn waterkoelingsset dus je hebt het topic nog gelezen ook. Volgende keer toch een beetje zoeken dus ![]()
__________________ Er zit in de doos een rechthoekig ding gemaakt van papier. Als je goed kijkt is dit niet uit één geheel gemaakt, maar bestaat het uit blaadjes... Dat heet een handleiding. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Enermax UC-8ABS-B 80mm fan | TreboR | News & Review Junkies | 16 | 27-03-2005 16:05 |
| Waterkoeling zonder radiator? zonder reservoir? | Foxie | Cooling & OC Junkies | 18 | 25-12-2003 18:18 |
| Hoe je 80mm psu fan regelbaar te maken? | Tanglung | Elektronica Junkies | 11 | 24-04-2003 20:49 |
| CPU koeler met een 80mm fan | FonS | Cooling & OC Junkies | 8 | 29-01-2003 08:16 |