| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 oktober 2005
| Ik heb net een nieuwe processor gekregen, maar kan deze overklokt worden? het is deze processor INTEL P4 511 box 2,8 775 1Mb 533 bedankt, Jeffrey PS. Ik heb al een klein probleempje met de koeling v/d processor, hij is ongeveer 45 graden. kan ik toevallig de ventilator meer toeren geven? en hoe? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2006 Locatie: Eindhoven
| 1: Voor zover ik weet zijn alle nieuwe procesoren tegenwoordig overklokbaar. 2:je procesor fan meer toeren geven? Als op een of andere manier je moederbord het toerental terugschroeft dan moet het ook weer omhoog te krijgen zijn. Maar ik denk ik eigenlijk dat je fan gewoon vol draait, je kunt altijd proberen om de fan op een normale molex aan te sluiten, dan weet je zeker dat tie op volle toeren gaat draaien. Maar ik denk dat om de temps naar beneden te halen je naar een nieuwe procesor koeler moet gaan kijken. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 april 2006 Locatie: Lichtervelde
| Volgens mij zijn alle processoren overklokbaar! Je kan ze gewoon niet even ver overklokken! Voor je temp probleem: ik heb hier ook een P4 en volgens everest wordt die fan geregeld door de temperatuur! Als de temperatuur te hoog ligt gaat de fan sneller draaien! |
| | |
|
| « Airflow
|
Welke fancontroller » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Is deze LCD bruikbaar voor PC ? | Nicky_126 | Elektronica Junkies | 3 | 20-01-2006 22:59 |
| Herinner jij je deze nog??? | Bart_Banaan | News & Review Junkies | 9 | 11-02-2004 10:42 |
| Kan ik deze fanduct weglaten? | SyaT | Casemod Junkies | 5 | 10-10-2003 17:26 |
| Wat doe jij met deze warmte ? | Lampje | Area 1337 | 42 | 3-08-2003 17:45 |