| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 januari 2006 Locatie: Rotterdam
| Hallo K moet dus een website voor school maken over cooling. (Heatsinks, watercooling case colling enz..) Maar ik weet hier niet zoveel over. En als ik op internet zoek dan vind ik alleen webshops . Kan ieman dmij helpen?
__________________ "CJ, bedankt voor de leuke tijden" |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Move naar OCnC ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Daar is deze knop voor uitgevonden: ![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2006 Locatie: Roden
| Citaat:
![]()
__________________ Mijn case is TOOL-LESS, elke keer wanneer ik erin sleutel raak ik gereedschap kwijt | |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Citaat:
![]() En nu weer ontopic mensen, theekransje is over! ![]() Als er nu nog onzin wordt gepost ga ik de delete-knop gebruiken..
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | ||
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 27 november 2004
| Citaat:
Niettemin, mocht je opmerking serieus zijn, versterking is altijd welkom -> *klik* ![]() @Demoniac: Klik dan hier maar eens op :P
__________________ Those were the times... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Informatie over draadloze muizen | Masterslave | Hardware Junkies | 7 | 28-09-2005 20:44 |
| Harddisk informatie | crizp | Software Junkies | 4 | 13-11-2003 12:39 |