| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Cooling & OC Junkies Cooling & OC is een serieuze bezigheid, deel je ervaring en stel je vragen hierover op dit forum. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Ik heb een vraagje over deze radiatorjes. Passen twee van deze 'schattige' radiators naast elkaar boven de PSU in een Lian Li bigtower. Zo te zien wel maar ik wil geen risico's nemen. Afmetingen van de radiator is 100 x 82 x 50 (hoogte x breedte x diepte). Nu is de breedte van doorslag. Zou het passen? En dan de tweede vraag, ik wil deze twee radiatortjes in setie plaatsen om een voldoende koeloppervlakte te krijgen (dan met elk twee 80mm fannetjes in een pull/push configuratie). Zou dat voldoende zijn. Ik gebruik op het moment drie waterblokken en een eheim 1048. (en een gammele radiator :P )
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Tja... twee radiateuren geven wel extra stromings weerstand, maar die Eheim1048 is wel een van de krachtigste pompen... ik zou zeggen: go for it! Als het niet past, mod je het passend!
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Is een Black Ice Micro 2 dan niet wat je nodig hebt? Da's de Micro, maar dan voor 2 fans naast elkaar ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 januari 2003 Locatie: Brugge, Belgium
| Citaat:
ik heb ze maar 1 keer gezien, en was dan nog in een inkoopactie... | |
| | |
| | #7 (permalink) | ||
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | ||
| | |
| | #8 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 9 januari 2003 Locatie: Brugge, Belgium
| Citaat:
![]() | |||
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 januari 2003 Locatie: Haarlem
| http://www.pc-cooling.de daar hebben ze hem wel ![]() http://www.pc-cooling.de/catalog/art...oducts_id=2605 om psies te zijn ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Citaat:
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 februari 2003 Locatie: Bentveld
| dat zou iets meer dan 16 CM zijn (in de breedte) dat gaat wel passen, ik heb een chieftec en die is 20 CM breed, en een Lian Li is toch neit echt veel smalloer denk ik zo, en hoe je ze aansluit (paralel of serie of wat dan ook) gaat echt niet veel uitmaken ![]() |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003
| tuurlijik maakt dat wel uit! stel die radiator heeft ergens binnenin maar een doorstromingsdiameter van laten we zeggen 0.4 CM en je buisjes 0.8.... in serie zou dus de kleinste doorstromingsdiameter 0.4 CM zijn! stel je het op als volgt: -----Y stuk ----- 2 radiators ------ Y stuk ------ dan verdubbelt die maximale doorstromingsdiameter van de opstelling, dus meer ruimte om door te vloeien! FOUT is dus: ------Radiator-----Radiator-------
__________________ Funny Pictures! Specs: P4 2.8 @ 3.065Ghz, Club3D Radeon 9700PRO BBA, P4T533 mobo met 512MB RIMM, 40 GB WD BB, 60 GB Maxtor Diamondplus 9, 80 GB Samsung |
| | |
|
| « Welke van de 3 ?
|
Temparatuur » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [TK]Black ICE Radiator GT Xtreme 240 2 Stuks | modder.exe | Recycle Junkies (V&A) | 5 | 7-02-2008 18:01 |
| [CM] Black Cube² & Diamond Black | ghazukh | Casemod Junkies | 12 | 17-04-2006 17:30 |
| Vapochill Micro | sero | Cooling & OC Junkies | 4 | 4-04-2005 16:58 |
| Black Ice Pro III Radiator | TreboR | News & Review Junkies | 6 | 27-12-2004 12:36 |
| Micro-ATX case | la_fusion | Hardware Junkies | 5 | 9-07-2003 18:46 |